Podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej TTM statuetką Acanthus Aureus nagrodzone zostało stoisko firmy Kärcher. Celem konkursu jest wyróżnienie stoisk wystawienniczych, których rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają realizacji strategii marketingowej firmy, kształtowaniu jej pozytywnego wizerunku i tworzeniu atmosfery właściwej dla bezpośredniej komunikacji z klientem i z rynkiem.
Niezwykle ważnym atutem nagrody jest to, że przyznawana jest ona przez kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu wzornictwa, marketingu i wystawiennictwa targowego. Jury plebiscytu przeprowadzając ocenę ekspozycji na podstawie nadesłanych materiałów oraz oględzin stoiska podczas targów, bierze pod uwagę takie kryteria, jak cele uczestnictwa w targach z punktu widzenia realizacji strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, kompozycję przestrzenną, koncepcję układu graficznego eksponatów czy jakość realizacji projektu.
Nagroda Acanthus Aureus została ustanowiona przez MTP w 2003 r. i od tego roku była wręczana wystawcom w niezmienionej formie. Po 10 latach poznańskie targi postanowiły nadać jej nową formę. W odświeżonej formie liść akantu, kojarzący się z klasycznymi wzorcami architektury, został wkomponowany w nowoczesną bryłę, co podkreśla połączenie tradycji i współczesności i oddaje jej unikatowy charakter.
(ik)
Źródło i fot. Kärcher