2016-04-15

Premio w Polsce od dekady

 

Ostatnie lata przyniosły poważne zmiany na rynku warsztatów samochodowych, których kluczowym wyznacznikiem była profesjonalizacja branży. Jednym z pionierów w rozpowszechnianiu nowych standardów jest sieć Premio, która w ciągu ostatnich 10 lat stała się liderem w swoim segmencie rynku. Jak przyznają eksperci marki, tajemnica jej sukcesu tkwi w dbałości o jakość oferowanych usług i produktów oraz umiejętności dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.

Początki Premio w Polsce sięgają 2006 r. Jako pierwszy w sieci zadebiutował serwis Premio Ring z Gdańska, a w kolejnych miesiącach swoją działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku sieć zrzeszała 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 r. osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.

Więcej na ten temat w majowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń