Ostatnie lata przyniosły poważne zmiany na rynku warsztatów samochodowych, których kluczowym wyznacznikiem była profesjonalizacja branży. Jednym z pionierów w rozpowszechnianiu nowych standardów jest sieć Premio, która w ciągu ostatnich 10 lat stała się liderem w swoim segmencie rynku. Jak przyznają eksperci marki, tajemnica jej sukcesu tkwi w dbałości o jakość oferowanych usług i produktów oraz umiejętności dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.
Początki Premio w Polsce sięgają 2006 r. Jako pierwszy w sieci zadebiutował serwis Premio Ring z Gdańska, a w kolejnych miesiącach swoją działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku sieć zrzeszała 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 r. osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.
Więcej na ten temat w majowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear