2016-04-06

Lumag stawia na rozwój

 

Od prawie 28 lat firma Lumag z Budzynia dostarcza klocki hamulcowe do samochodów osobowych, dostawczych i użytkowych, dbając przy tym o rozwój przedsiębiorstwa i asortymentu. Niedawno firma zapoczątkowała rebranding marki Breck i nawiązała współpracę z Krzysztofem Hołowczycem, odświeżając w ten sposób wizerunek swoich produktów.

Lumag został założony w 1988 r. przez Marka Żaka, obecnie głównego udziałowca i prezesa zarządu. Początkowo firma koncentrowała się na produkcji okładzin ciernych, by następnie wdrożyć własną technologię wytwarzania klocków hamulcowych. Na przestrzeni lat przedsiębiorstwo dokonało ogromnego postępu technologicznego, który widoczny jest w stale unowocześnianym parku maszynowym, stosowanych rozwiązaniach konstrukcyjnych, jak również w ciągłym podnoszeniu standardów jakości i bezpieczeństwa.

Od września 2013 r. funkcjonuje nowy zakład produkcyjny Lumag o powierzchni blisko 19 tys. m2. Jest to największa inwestycja w dotychczasowej historii firmy. Nowa fabryka pozwala na zaspokojenie stale rosnących potrzeb klientów oraz spełnienie restrykcyjnych wymagań rynku pierwszego wyposażenia. Posiada automatyczną mieszalnię do produkcji materiałów ciernych oraz wysokiej wydajności linie technologiczne. Nowy obiekt wielokrotnie zwiększył moce produkcyjne firmy oraz podniósł zatrudnienie o ok. 10 proc. Fabryka oddalona jest od Poznania o 60 km, w miejscowości Budzyń, której usytuowanie u zbiegu ważnych ciągów komunikacyjnych przynosi wiele korzyści w zakresie logistyki.

Natomiast 13 lat temu firma wprowadziła klocki hamulcowe marki Breck, które przeznaczone są do samochodów osobowych. Od niedawna marka ta przechodzi zmiany wizerunkowe obejmujące nowe opakowania oraz zmodyfikowane logo. Nowy Logotyp znajdzie się m.in. na wszystkich materiałach reklamowych, marketingowych oraz handlowych związanych z produktami Breck. Nowy wzór opakowań został wprowadzony już dla trzech referencji (23224 00 702 10, 23557 00 704 10, 23766 00 701 10), jednak ich liczba będzie na bieżąco zwiększana. Jednym z kluczowych elementów nowej szaty graficznej jest informacja na temat systemu Compress Control.

Co więcej, Lumag nawiązał współpracę z Krzysztofem Hołowczycem, jednym z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych, trzykrotnym mistrzem kraju, mistrzem Europy oraz zdobywcą 3. miejsca w Dakarze, który został ambasadorem wspomnianej marki.

W ramach zawartego porozumienia „Hołek” bierze udział w kampanii promującej klocki hamulcowe Breck. W tym przypadku firma także przykłada szczególna uwagę do podkreślenia atutów systemu Compress Control.

(ik)

Źródło i fot. Lumag

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2025 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń