Najnowszy produkt Goodyeara w segmencie UHP - Eagle F1 Asymmetric 3, który dopiero co trafił do oferty serwisów detalicznych, będzie montowany w nowym modelu marki Mercedes-Benz w różnych rozmiarach: na obręcze od 17 do 20 cali, szerokości od 225 do 275 i profilu od 30 do 55. Wszystkie opony będą oznaczone symbolami ‘MO Extended’, co oznacza konstrukcję opracowaną przez amerykański koncern specjalnie dla Mercedesa, a także zastosowanie technologii Goodyear Run on Flat.
Mercedes-Benz klasy E to nowoczesny i ekonomiczny samochód, który łączy dynamiczny wygląd z wzorcowymi osiągami, komfortem i bezpieczeństwem. Po dodaniu najnowszych technologii zastosowanych w oponach Eagle F1 Asymmetric 3, pojazd będzie wyróżniać się również doskonałą przyczepnością i osiągami na drodze. Innowacyjne ogumienie zapewnia m.in. krótszą drogę hamowania i lepszą przyczepność. Przekłada się to bezpośrednio na doskonałą trakcję również podczas pokonywania zakrętów, przy jednoczesnym zachowaniu efektywności paliwowej*.
Model Eagle F1 Asymmetric 3 wyznacza nowy standard osiągów dla ogumienia montowanego w szybkich i dynamicznych samochodach. To propozycja marki dla segmentu UHP, oferująca krótką drogę hamowania, najwyższą precyzję prowadzenia i pełną kontrolę nad pojazdem zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.
* Droga hamowania krótsza o 2,6 metra (wynik lepszy o 9 proc.) na mokrej drodze oraz o 1,3 (wynik lepszy o 4 proc.) na suchej drodze, w porównaniu ze średnim wynikiem trzech najnowszych konstrukcji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testy przeprowadziła organizacja TÜV SÜD Product Service GmbH we wrześniu i październiku 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Nowe opony UHP, rozmiar opony: 225/45 R17 91Y; samochód testowy: VW Golf; miejsce testów: Mireval (Francja), Papenburg (Niemcy), TÜV SÜD PS Garching (Niemcy); Sprawozdanie nr 713066268. Testy przeprowadzone przez TÜV SÜD Product Service GmbH we wrześniu i październiku 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Porównanie z trzema głównymi konkurentami: Bridgestone Potzena S001, Michelin Pilot Sport 3 i Continental SportContact 5. Nowe opony konstrukcji UHP, rozmiar opony: 225/45 R17 91Y; samochód testowy: VW Golf; Miejsce testów: Mireval (Francja), Papenburg (Niemcy), TÜV SÜD PS Garching (Niemcy); Sprawozdanie nr 713066268.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear