Maszyny i urządzenia

 

BOXER

Montażownica osobowa A30-242S

Automatyczna, pneumatyczno-elektryczna montażownica z przeznaczeniem do kół samochodów osobowych i dostawczych. Urządzenie charakteryzuje się mocną konstrukcją gwarantującą długotrwałe użytkowanie, zapewnia szybkie podnoszenie i opadanie ramienia montażownicy. Ramię montażownicy automatycznie wycofuje się, zachowując odpowiednią odległość od felgi, natomiast plastikowe wkładki głowicy i szczęk zabezpieczają felgi aluminiowe. Podwójnie działający zbijak opony chroni zarówno felgę, jak i oponę przed uszkodzeniem. Dane techniczne: średnica felgi, chwyt  zewnętrzny od 10” do 22”; średnica felgi, chwyt wewnętrzny od 12” do 24”; maksymalna średnica koła 1000 mm; maksymalna szerokość koła 356 mm; maksymalny moment obrotowy 1000 Nm; wymagane ciśnienie powietrza 8-12 barów; pierwsza prędkość obrotowa stołu 7 obr./min; druga prędkość obrotowa stołu 7-18 obr./min; nacisk zbijaka 15 kN; waga maszyny 230 kg; silnik 230 V 50/60 Hz. Więcej informacji na stronie www.sklepwarsztatowy.pl

 

 

BUTLER

Librak 338 FMD

Urządzenie oferuje doskonałą jakość i zajmuje bardzo mało miejsca. Umożliwia profesjonalne wyważanie oraz posiada niską prędkość obrotową. Gwarantuje maksymalną precyzję dzięki automatycznemu pomiarowi odległości i średnicy oraz automatycznym programom ALU S i PAX. Szybki proces wyważania możliwy jest dzięki automatycznemu rozpoczęciu wyważania po zamknięciu osłony i automatycznemu zatrzymaniu w zewnętrznym punkcie nabicia ciężarka. Librak 338 FMD obsługuje felgi o średnicy od 10” do 26”, szerokości obręczy  od 1.5” do 22”. Zapewnia dokładność odczytu odczytu 1 gram i czas cyklu 6 sekund. Prędkość obrotowa to <100 obr./min. Zasilanie 110/230V - 50/60Hz. Więcej na stronach www.bogusz-bls.pl oraz www.butler.com.pl

 

CARTEC

Videoline RP

                   

Linia diagnostyczna Videoline RP to najnowszy produkt, którego oprogramowanie - RP Visualization 0.7.4. - w każdej chwili umożliwia szybką i bezproblemową adaptację używanego oprogramowania do zmieniających się wymogów. Mechanizm w wersji kompakt lub dzielonej w całości wykonany jest w ocynku. W standardzie do dyspozycji mamy moduł automatycznego wykrywania i badania pojazdów z napędem 4x4. Dzięki projektowaniu modułowemu możliwe jest kompletowanie kolejnych komponentów wchodzących w skład linii. Dodatkowo, zestaw rolek wyposażony jest w nierdzewną rolkę inicjującą (kontrolę uślizgu), a także moduł ułatwiający łagodny ich rozruch - soft start. Więcej informacji na stronie www.cartec-polska.pl/linie-dla-skp.html

EVERT

Podnośnik dwukolumnowy

To elektrohydrauliczna jednostka o udźwigu 3,5 tony. Podnośnik posiada cechy charakterystyczne dla klasycznej konstrukcji tego typu, jednak został doposażony w nowoczesne rozwiązania znane u swoich droższych konkurentów. Pierwszym w nich jest modułowa konstrukcja. W wersji podstawowej kolumny są ze sobą połączone dołem pod płytą najazdową. Za dopłatą klient w dowolnym momencie może zdecydować się na zastosowanie „górnego połączenia” kolumn, dzięki czemu zyska pomiędzy nimi wolną przestrzeń przejazdową. Drugą nowością jest automatyczny system zapadkowy APS, dzięki któremu nie ma konieczności podniesienia pojazdu celem zwolnienia blokad podnośnika. Jest to nowoczesne rozwiązanie stosowane dotychczas przez europejskich producentów. Dane techniczne podnośnika: udźwig - 3500 kg, wysokość podnoszenia - 1900 mm, wysokość podnośnika - 2825 mm, czas podnoszenia - około 50 sek., system zapadkowy z technologią APS, moc silnika - 2,2 KW, zasilanie - 400 V/50 Hz, waga podnośnika - 700 kg.

Podnośnik czterokolumnowy

To urządzenie o napędzie elektrohydraulicznym przystosowane do badania geometrii układu jezdnego pojazdów. W standardowym wyposażeniu posiada płyty rozprężne, obrotnice oraz dodatkowy podnośnik nożycowy, podprogowy o udźwigu 4000 kg, umieszczony w platformach najazdowych. Urządzenie występuje w wersjach z różnymi długościami najazdów. Dane techniczne: udźwig podnośnika głównego - 4000/5000 kg, udźwig podnośnika podprogowego - 4000 kg, wysokość podnoszenia - 1850 mm/450 mm pomocniczy,  długość platform - 4800/5200 mm, szerokość platformy - 630 mm, długość platform podprogowych - 1440-1985 mm, wysokość podnośnika - 2343 mm, czas podnoszenia - około 40 sek. / 20 sek. pomocniczy, system zapadkowy (blokada) - elektromagnetyczny, podnośnik podprogowy - tak, zasilanie - 400 V/50 Hz, waga podnośnika - 2300 kg. Urządzenia są dostępne w ofercie Inter Cars S.A. www.intercars.com.pl

M&B ENGINEERING

Wyważarka mobilna WB190

Po kompaktowej wyważarce osobowej WB200, to kolejna nowość w ofercie włoskiego producenta. Konstrukcję tej mobilnej, uniwersalnej wyważarki oparto na napędzie ręcznym. Osprzęt centrujący (jest już w standardzie) zapewnia mocowanie kół osobowych, dostawczych i ciężarowych. W jego skład wchodzą wyłącznie komponenty marki Haweka. Do funkcjonowania wymagane jest jedynie rozpędzenie kół do odpowiedniej prędkości, 70 obr./min. dla osobowych i 130 obr./min. dla ciężarowych. Zasilanie wyważarki realizuje akumulator o napięciu 12V, uzupełniony standardowo w przydatną ładowarkę sieciową 230V. Praca do 16 godzin, wyłącznie na zasilaniu akumulatorem, dla tej jednostki nie stanowi żadnego problemu. Cała jednostka jest lekka i niezwykle kompaktowa. Zestaw kółek i uchwytów ułatwia manewrowanie. Dzięki ręcznej regulacji wysokości wału operator ma możliwość mocowania kół bez ich unoszenia. Oprogramowanie wyważarki pozwala na automatyczny odczyt parametrów koła. W zakresie odległości od korpusu oraz jego średnicy. Specjalny program Aludata pozycjonuje ciężarki klejone na felgach aluminiowych. Wyważarka doskonale sprawdzi się w stacjonarnych i mobilnych serwisach opon, serwisach dedykowanych do obsługi flot ciężarowych i firmach transportowych. Producent wskazuje także na możliwość jej stosowania do obsługi załóg w trakcie wyścigów samochodowych. Dystrybutor urządzenia - firma Le-Gum zapewnia 3-letnią gwarancję oraz pełną obsługę pogwarancyjną. Więcej informacji na stronie internetowej www.legum.pl

 

TEXA

Konfort 744

Asortyment firmy Tip-Topol został poszerzony o innowacyjne urządzenie dedykowane do obsługi układów klimatyzacji z CO2 - Konfort 744. Pierwszą firmą stosującą układy klimatyzacji zawierającą ten nowy czynnik jest Mercedes-Benz z modelem klasy S. Urządzenie Texa jest akredytowane oraz spełnia wszelkie normy pochodzące od producenta aut. W związku z wysokimi ciśnieniami panującymi w układach z dwutlenkiem węgla model ten posiada szereg zabezpieczeń oraz czujników gwarantujących bezpieczeństwo pracy. Konfort 744 współpracuje z zewnętrzną butlą z gazem CO2, którą montuje się w tylnej części urządzenia. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej dystrybutora www.tiptopol.pl

Zobacz cały numer PO 3/143 (Marzec 2017)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń