Od początku wyprzedaży rocznika 2015 aż 35 proc. sprzedanych Aurisów miało napęd hybrydowy. Klienci Toyoty najchętniej wybierają auta bogato wyposażone. Prawie 70 proc. hybrydowych Aurisów, które wyjechały z salonów w czasie wyprzedaży, miało wyposażenie Comfort. Ponad połowa z nich otrzymała dodatkowo pakiet Style, zawierający pełne światła LED i przyciemniane tylne szyby. Co trzeci nowy właściciel doposażył auto w nawigację.
Hybrydy Toyoty wyróżniają się bogatym wyposażeniem już w standardzie. Hybrydowy Auris Active posiada bezstopniową automatyczną skrzynię E-CVT, automatyczną klimatyzację, 7 poduszek powietrznych, radio z łącznością bluetooth i wiele innych udogodnień. Ponadto najtańsza kompaktowa hybryda na rynku jest objęta nawet 10-letnią gwarancją na zestaw baterii, wykazuje się niezwykłą niezawodnością i pozwala oszczędzać znaczące kwoty dzięki wyjątkowo niskiemu zużyciu paliwa i prostej budowie, pozbawionej wielu części narażonych na zużycie.
W 2015 r. Toyota Auris utrzymała pozycję lidera na rynku hybryd w Polsce i w Europie. W salonach Toyoty są jeszcze dostępne egzemplarze nowego Aurisa Hybrid po liftingu z limitowanej oferty wyprzedażowej. Promocyjne ceny tego modelu rozpoczynają się od 74 900 zł.
(ik)
Źródło i fot. Toyota