2015-12-04

Certyfikat dla WSOP

 

Firma WSOP z Gliwic uzyskała certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na modernizację linii diagnostycznych wersji E, Screen i Eurotest. Do niemieckich części podłogowych (rolki, amortyzatory oraz tester zbieżności) dobudowywane jest nowoczesne sterowanie zaczerpnięte z linii diagnostycznej Certus Evo2. Certyfikat dopuszcza stosowanie przebudowanych urządzeń na stacjach kontroli pojazdów w Polsce. Jest to pierwszy przypadek na polskim rynku innowacyjnego połączenia zespołów dwóch różnych linii diagnostycznych, tworzący efekt niezwykłej synergii.

Ta unikalna na polskim rynku propozycja skierowana do klientów, którzy chcą unowocześnić posiadane osobowe linie diagnostyczne wersji Screen lub Eurotest oraz uniwersalne linie diagnostyczne wersji E lub Screen. Po wykonanej modernizacji urządzenie dysponować będzie nowym certyfikatem ITS oraz nowym certyfikatem zgodności CE. Linia będzie także w razie potrzeby szybko i elastycznie dostosowywana do nowych wymogów związanych z Dyrektywą 45.

Modernizacji podlegają urządzenia:

  • IW 2 Screen lub Eurotest,
  • FWT 1 D, FWT 1 D LON, FWT 1 Screen,
  • MINC I wszystkich wersji,
  • IW 4 E lub Screen,
  • MINC II wszystkich wersji.

W ramach modyfikacji nowa linia otrzymuje szafę sterującą Certus Evo2 wraz ze specjalnie dostosowanym sterownikiem i oprogramowaniem. Jej wzornictwo zostało nagrodzone główną nagrodą POS STARS 2011, przyznawaną przez profesjonalistów branży POSM (nośniki reklamy). Sama bazowa linia diagnostyczna Certus Evo2 uzyskała natomiast złoty medal Międzynarodowych Targów Poznańskich w 2014 r.

Zaletą nowego rozwiązania jest m.in. ergonomiczny pilot w wersji radiowej, który zapewni diagnostom przyjemną i prostą pracę w trybie tzw. ręcznym, zgodnym z przepisami dotyczącymi SKP. Ułatwieniem działań jest także komunikacja bezprzewodowa miernika nacisku oraz (dla linii uniwersalnej) czujnika ciśnienia w pneumatycznym układzie hamulcowym.

Rozwiązanie to umożliwi użytkownikom linii wykorzystanie kilku przydatnych opcji, jak archiwizacja i wydruk wyników z urządzeń zewnętrznych, przełączanie kierunku obrotu rolek hamulcowych („proste 4×4”) oraz automatyczne rozpoznawanie i badanie 4×4. Linie diagnostyczne dla samochodów osobowych mogą zostać także doposażone w układ łagodnego rozruchu rolek.

(ik)

Źródło i fot. WSOP

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń