Continental uruchomił TireInteractive - aplikację na iPady przeznaczoną dla klientów OEM w sektorze pojazdów użytkowych. To interaktywne narzędzie ma zwiększyć wydajność zespołów sprzedażowych producentów oryginalnego wyposażenia ciężarówek i autobusów. Obecnie w aplikacji znajduje się oferta skierowana do pojazdów marek DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz Trucks, Renault Trucks, Scania oraz Volvo Trucks.
Kluczowym elementem aplikacji jest wyszukiwarka TireFinder™, która umożliwia dopasowanie odpowiedniego rodzaju opon do pojazdów użytkowych z całej oferty Continental, w oparciu o parametry ogumienia, jak np.: rozmiar lub jego przeznaczenie. Za pomocą nowego narzędzia użytkownicy mogą również pobrać pełne opisy wszystkich modeli opon dedykowanych producentom OEM znajdujących się w ofercie koncernu.
Zgodnie z założeniami TireInteractive ma zwiększyć skuteczność działań handlowych oraz stanowić realne wsparcie dla klientów i doradców do spraw sprzedaży w sektorze OEM. Dzięki aplikacji pracownicy działów sprzedaży mają dostęp do bieżących informacji o produktach z poziomu swoich iPadów i mogą je wysyłać e-mailem bezpośrednio do swoich klientów końcowych.
Więcej informacji na ten temat w styczniowym wydaniu Przeglądu Oponiarskiego.
(ik)
Źródło i fot. Continental