Goodyear i Bayern Monachium, najbardziej utytułowany niemiecki klub piłkarski, 1 stycznia 2016 r. zainaugurują współpracę w ramach platynowego programu sponsorskiego. Wieloletnia umowa obejmie reklamy na bandach bocznych, wyświetlane podczas wszystkich meczów Bundesligi rozgrywanych przez Bawarczyków przed własną publicznością oraz współpracę przy szeregu innych działań marketingowych.
- Bayern Monachium jest idealnym partnerem, aby dalej zwiększać siłę marki Goodyear - powiedział Jürgen Titz, dyrektor zarządzający Goodyear odpowiedzialny za Niemcy, Austrię i Szwajcarię. - W połączeniu ze zintegrowaną komunikacją marketingową i sprzedażową dopasowaną do oczekiwań naszych klientów, nasze partnerstwo będzie odgrywać kluczową rolę w strategii komunikacyjnej firmy.
Obecnie jednym z kluczowych zawodników Bayernu Monachium jest Robert Lewandowski, który w 12 meczach Bundesligi strzelił dla swojej drużyny 14 bramek. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski został też najlepszym strzelcem oraz najlepszym graczem eliminacji do Euro 2016, a jego talent i umiejętności doceniła Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej, nominując piłkarza do prestiżowej nagrody Złotej Piłki FIFA 2015. W Bayernie gra również m.in. Philipp Lahm, Franck Ribéry, Thomas Müller i Manuel Neuer.
W ramach współpracy autokar drużyny został już wyposażony w opony amerykańskiej marki, podobnie jak prywatne auta kilku zawodników. Dla Goodyeara szczególnie istotny jest jednak fakt, iż mecze Bayernu śledzi ponad 400 milionów kibiców klubu na całym świecie.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear