Firma Apollo Vredestein uruchomiła na terenie Europy program partnerski dla dilerów. W ramach tej inicjatywy zostały otwarte cztery nowe sklepy w Belgii, na Węgrzech, we Włoszech i w Holandii. Koncern planuje też uruchomienie kolejnych punktów na terenie Austrii, Niemiec, Hiszpanii i Szwajcarii w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Celem firmy jest pozyskanie 800 partnerów programu w całej Europie do 2020 r.
Głównym założeniem podjętych przez koncern działań jest zwiększenie popularności marki. Nowy program zapewnia sprzedawcom specjalne narzędzia zwiększające obroty i przychody. Jest on skierowany do indywidualnych przedsiębiorców, jak również właścicieli sklepów. - W ramach naszej inicjatywy dążymy do odejścia od tradycyjnego modelu franczyzy na rzecz pozyskania wśród dealerów partnerów biznesowych, którzy zechcą dołączyć do programu - powiedział Mathias Heimann, prezes firmy Apollo Vredestein B.V.
Program ma zapewnić dynamiczną współpracę między firmą Apollo Vredestein i dilerami opon a sprzedawcami i ich klientami. Opiera się on na trzech filarach - doradztwie w zakresie prowadzenia działalności, rozwoju i oryginalnym wyglądzie. Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności skupia się na osiągnięciu pełnego potencjału w obszarze biznesowym, a także infrastruktury sprzedawcy. Rozwój oznacza stosowanie nowych narzędzi do zwiększenia sprzedaży, np. oferowanie produktów od partnerów Premium Styling firmy. I wreszcie oryginalny wygląd, który zapadnie klientom w pamięci.
Jak podkreślają przedstawiciele koncernu, nowy program dla dilerów pozwala docenić i nagradzać przedsiębiorczość partnerów biznesowych firmy Apollo Vredestein. Tworzy również przejrzyste, korzystne dla obu stron relacje, które cechuje trwałość, dynamika i współpraca.
(ik)
Źródło i fot. Apollo Vredestein