2015-11-26

Marki Goodyeara docenione

 

Polscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Wyróżnienie w kategorii „Motoryzacja - opony i części samochodowe” otrzymały trzy marki z Grupy Goodyear. Tytuł Superbrands 2015/2016 otrzymały Goodyear i Dunlop, natomiast Dębica została uhonorowana podwójnie: tytułami Superbrands 2015/2016 i Created in Poland Superbrands 2015/2016, czyli specjalną nagrodą przyznawaną wyłącznie markom z polskim rodowodem.

- Tytuł Superbrands jest nagrodą rozpoznawalną zarówno w Polsce, jak i na świecie - powiedział Łukasz Tłuchowski, dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. - Zdobycie drugi rok z rzędu kolejnych czterech tytułów w sytuacji rosnącej konkurencji na rynku i zwiększonych wymagań konsumentów to znakomity wynik. Cieszymy się, że zarówno osoby kupujące nasze produkty, jak i eksperci doceniają nas za różnorodność, innowacyjność oraz wyznaczanie trendów.

Grupa Goodyear oferuje produkty dostosowane do potrzeb różnych grup konsumentów. Goodyear jest znany wśród klientów z wysokiej jakości opon osobowych i ciężarowych. Z kolei Dunlop jest szczególnie popularny wśród kierowców, którzy lubią sportową i dynamiczną jazdę. Wśród gamy produktów tej marki są dostępne opony do aut osobowych o wyższych osiągach, bazujące na doświadczeniu producenta w sportach motorowych, ale także produkty do pojazdów ciężarowych oraz ogumienie motocyklowe. Natomiast Dębica cieszy się szczególnym uznaniem wśród rodzimych konsumentów za konkurencyjne cenowo, sprawdzone ogumienie osobowe.

Tytuł Superbrands jest przyznawany najsilniejszym markom w Polsce na podstawie oceny ich wizerunku przez ekspertów oraz rekomendacji konsumentów. Created in Poland Superbrands odzwierciedla ocenę rekomendacji i znajomości brandu przez konsumentów.

Laureaci tegorocznej edycji plebiscytu zostali wyłonieni spośród 2300 marek w drodze niezależnego badania opinii przeprowadzonego na grupie 15 tys. respondentów. Mierzono wspomaganą znajomość marki, skłonność do polecenia marki oraz po raz pierwszy kapitał marki. Wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy. Na ocenę końcową składały się także opinie ponad 50 ekspertów branżowych w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD już od dziesięciu lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy w Polsce.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń