Aby wejść w nastrój zbliżającego się festiwalu Amsterdam Dance Event, holenderska firma Apollo Vredestein opublikowała nowy utwór „United We Are - Vredestein Remix”, stworzony wspólnie przez znanego na świecie didżeja - DJ Hardwella, oraz kierowcę wyścigowego - Carmen Jordę. W ten sposób koncern rozpoczyna swoją największą kampanię internetową.
Projekt #ROCKTHEROAD to największe działania marketingowe online w historii firmy Vredestein. Kampania ma zwiększyć rozpoznawalność marki wśród osób w wieku 25-45 lat. Marco Paracciani, dyrektor Apollo Tyres Ltd ds. marketingu, powiedział: - Ta kampania ma na celu podkreślenie wysokiej klasy oferty firmy Vredestein, której produkty charakteryzują się najlepszymi osiągami i wysoką wartością estetyczną. Jestem przekonany, że wybór muzyki jako głównego języka kampanii oraz szerokie wykorzystanie mediów społecznościowych pozwolą nam uzyskać wysoką świadomość marki w grupie docelowej.
Kampania multimedialna została stworzona we współpracy z holednerskim DJ Hardwellem, który dwukrotnie został uznany za najlepszego didżeja na świecie oraz Carmen Jordą -hiszpańskim kierowcą wyścigowym. Zarówno muzyka, jak i teledysk są inspirowane ekscytującym połączeniem dynamicznej jazdy i muzyki.
Ponieważ 70 proc. z 12,5 miliona fanów obserwujących poczynania obojga ambasadorów marki w serwisach społecznościowych mieści się w grupie docelowej kampanii, idealnie odpowiadają oni strategii firmy Vredestein, nastawionej na dotarcie do osób, które kochają swoje samochody.
Oprócz teledysku w ramach kampanii firma zaprezentuje film pokazujący, jak powstawał teledysk i muzyka oraz wyjaśniający, jak utwór „United We Are - Vredestein Remix” został zainspirowany danymi z jazdy na oponach Vredenstein.
W listopadzie w ramach kampanii #ROCKTHEROAD firma planuje udostępnić narzędzie do miksowania muzyki, które pozwoli fanom i obserwatorom stworzyć własne wersje utworu. Wszystkie nadesłane kompozycje muzyczne zostaną ocenione przez zespół DJ Hardwella. Trzy najlepsze remiksy zostaną nagrodzone i udostępnione na kanałach internetowych firmy Vredestein.
(ik)
Źródło i fot. Apollo Vredestein