Cooper Tire będzie jednym ze sponsorów tegorocznej odsłony targów motoryzacyjnych Dubai International Motor Show. W ten sposób koncern chce zwiększyć swoją obecność na Bliskim Wschodzie. Wystawa w Dubaju zaplanowana jest w dniach od 10 do 14 listopada br.
Producent opon z Findlay, Ohio (USA) sprzedaje swoje produkty na Bliskim Wschodzie poprzez ośmiu regionalnych dystrybutorów. W ciągu najbliższych miesięcy koncern planuje poszerzyć swój zasięg oraz zaangażowanie w tym regionie. Świadomość marki Cooper na Bliskim Wschodzie rośnie głównie ze względu na szeroki asortyment opon terenowych o różnych zastosowaniach.
Jeff Schumaker, wiceprezes i dyrektor zarządzający Cooper Tire w Europie i na Bliskim Wschodzie, podkreślił że Motor Show w Dubaju to doskonała platforma do zacieśniania obecnych i nawiązywania nowych kontaktów. Istotne będzie najbliższe 12 miesięcy, w ciągu których firma chce zwiększyć swoją obecność we wspomnianym regionie.
(ik)
Źródło i fot.: Cooper Tires, Tyrepress