2015-09-01

Nowe Goodyeary do DAF’a

 

DAF jest pierwszym producentem, który wybrał najnowsze opony zimowe Goodyear Ultra Grip Max jako opcjonalne wyposażenie fabryczne swoich ciężarówek. Operatorzy, zamawiając nowe pojazdy DAF, mogą otrzymać opony Ultra Grip Max S na oś kierowaną i Ultra Grip Max D na oś napędzaną w rozmiarze 315/70R22.5 i 315/80R22.5. Nowa gama ogumienia przeznaczona jest do ciężarówek, które pracują w trudnych warunkach zimowych.

Opony Ultra Grip Max S na oś kierowaną i D na oś napędową zostały oznaczone symbolami trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF), jak i M+S. Oznaczają one, że nowe ogumienie jest przystosowane do pracy w najtrudniejszych warunkach zimowych. Co ważne, opony spełniają wymogi oznaczenia 3PMSF nawet po zużyciu bieżnika do połowy1. Ponadto nowa linia opon zimowych zapewnia do 40 proc. więcej przyczepności przy zużyciu bieżnika do połowy oraz o 15 proc. dłuższe przebiegi2. Nowe ciężarowe opony Goodyear to propozycja dla operatorów flot, którzy chcą utrzymać ciężarówki w ruchu i zapewnić swoim kierowcom poczucie pewności bez względu na warunki drogowe.

- Cieszy nas, że nowa linia ciężarowych opon zimowych, wprowadzona do oferty Goodyeara w tym roku, zyskała uznanie tak ważnego producenta jak DAF, który zarazem jako pierwszy wybrał nasz produkt na wyposażenie fabryczne swoich aut. Decyzja ta potwierdza znakomite zimowe parametry nowych opon ciężarowych Ultra Grip Max - powiedział Peter Platje, dyrektor ds. sprzedaży opon ciężarowych na pierwsze wyposażenie, Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. - Mobilność jest jednym z najważniejszych czynników dla operatorów pojazdów ciężarowych, szczególnie zimą. Klienci, którzy wybiorą nowe ciężarówki DAF otrzymają najlepsze opony, stworzone z myślą o pracy w najtrudniejszych zimowych warunkach, spotykanych szczególnie w krajach skandynawskich, Rosji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii i innych.


1) Testy wewnętrzne prowadzone od października 2013 r. do lipca 2014 r. przez Goodyear GIC*L (Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu).

2) Testy porównawcze prowadzone między październikiem 2013 r. a lipcem 2014 r. przez Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu (GIC*L) na oponach w rozmiarze 315/80R22.5 wykazały, że nowe opony Goodyear Ultra Grip Max D oferują zwiększenie przyczepności na śniegu nawet o 40% w porównaniu do Goodyear Ultra Grip WTD. Obliczenia przeprowadzone przez Goodyear GIC*L pokazują, że nowe opony Goodyear Ultra Grip Max D na oś napędzaną umożliwiają potencjalne wydłużenie przebiegów nawet o 15% w porównaniu z Goodyear Ultra Grip WTD. Rezultaty mogą się różnić, m. in. w zależności od warunków drogowych i pogodowych, rozmiaru opony, ciśnienia w ogumieniu i stanu tech. pojazdu.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear, DAF

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń