Producent opon z Korei Południowej został oficjalnym partnerem angielskiego klubu piłkarskiego Manchester City Football Club. Współpraca z jednym z najsilniejszych zespołów angielskiej ligi Premier League stanowi część planu marketingowego firmy Nexen.
Uroczystość podpisania umowy partnerskiej miała miejsce 6 sierpnia br. w City Football Academy - siedzibie klubu. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele obu stron, w tym m.in. Kang Ho-Chan - prezes Nexen Tire oraz Ferran Soriano - dyrektor generalny klubu Manchester City. Nowe partnerstwo stanowi część strategii marketingowej producenta opon, który poprzez sport chce dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców.
Fani piłki nożnej z Europy i nie tylko będą mogli zobaczyć logo Nexen Tire na tablicach cyfrowych podczas meczów z udziałem klubu Manchester City na stadione Etihad w Manchesterze. W ramach podjętego partnerstwa firma planuje wdrażać także inne działania, które będą umacniać pozycję marki w Europie.
Kang Ho-Chan, prezes Nexen Tire, podczas uroczystości podpisania umowy powiedział, że jest bardzo zadowolony z podjęcia współpracy z jednym z najlepszych klubów piłkarskich w Europie. Dodał również, że biorąc pod uwagę pozycję Manchester City w lidze jest on doskonałym partnerem dla koncernu.
(ik)
Źródło i fot. Nexen