2015-07-09

Pirelli nadal wspiera Inter

 

Koszulki na mecze wyjazdowe klubu Inter Mediolan w sezonie 2015/2016 będą miały logo sieci Driver zamiast Pirelli. Pirelli, jako sponsor główny włoskiej drużyny zdecydowało, że chce promować i wzmacniać wizerunek sieci serwisów oponiarskich Driver. Pirelli będzie nadal obecne na oficjalnym stroju drużyny Inter Mediolan.

Informacja ta została ogłoszona oficjalnie 7 lipca podczas obozu treningowego w Brunico. Choć współpraca Pirelli i Interu jest najdłuższa w historii światowego futbolu, przedstawiciele koncernu postanowili wprowadzić pewne zmiany. Decyzja ta stanowi część strategii komunikacyjnej, która zakłada wspieranie rozbudowy sieci Driver oraz zwiększanie rozpoznawalności marki.

Prasa zinterpretowała te zmiany jako pozytywny sygnał dla odnowienia partnerstwa Inter-Pirelli na najbliższe lata. Wiadomość o sponsoringu Drivera na wyjazdowych koszulkach F.C. Internazionale Milano była szeroko komentowana we włoskich mediach. Guido Maestri, dyrektor marketingu Pirelli powiedział: - Rozszerzyliśmy partnerstwo na markę Driver, a wszystko to wzmocni już i tak silną więź, jaka łączy Inter Mediolan i firmę Pirelli (…).

Na prezentacji nowej koszulki w Brunico we Włoszech, byli też Antonella Lauriola, prezes sieci Driver oraz Dejan Stanković, menedżer klubu Inter Mediolan, który, powiedział: - Miałem przyjemność i zaszczyt nosić koszulkę Interu przez 10 lat z napisem Pirelli. Teraz będzie na niej logo Driver, ale to nie zmienia wiele. Mam nadzieję, że ta marka poprowadzi nas do nowych sukcesów.

Pirelli wspiera drużynę Inter Mediolan od 1995 r. Tak długa współpraca jest rzadko spotykana, nawet na skalę międzynarodową. Decyzja o zaangażowaniu włoskiego koncernu w sponsorowanie drużyny miała swoje uzasadnienie. Współpraca nie wynika jedynie z pasji do sportu, ale ze współdzielenia pewnych wartości. Inter to klub z Mediolanu - miasta, w którym również mieści się główna siedziba Pirelli. Poza tym piłka nożna to sport, którego widownię stanowią głównie mężczyźni, a więc podobna grupa docelowa i potencjalni klienci marki.

(ik)

Źródło i fot. PR Kwadrat

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń