2015-04-22

Opony bieżnikowane Goodyeara

 

Amerykański koncern poszerza ofertę produktów NextTread do bieżnikowania na gorąco o opony do transportu regionalnego - Goodyear Regional RH II. Nowe ogumienie będzie dostępne w trzech najpopularniejszych rozmiarach: 315/80R22.5, 315/70R22.5 i 295/80R22.5 - w przypadku opon RHD II na oś napędową i w cieszącym się dużym powodzeniem rozmiarze 385/65R22.5 w przypadku modeli RHT II do naczep.

Nowe opony do bieżnikowania na gorąco NextTread RH II produkowane są z użyciem tych samych wzorów bieżnika co nowe opony Goodyear Regional RHD II i RHT II. Tajemnica ich trwałości tkwi w specjalnym procesie produkcji, który składa się z kilku etapów. Na początku na istniejącą osnowę nakłada się niewulkanizowaną gumę bieżnika. Opona jest następnie podgrzewana w formie, w której guma ulega wulkanizacji i tworzy nowy bieżnik. Dzięki temu, odtwarzając wzór bieżnika produktów nowych, opony serii NextTread RH II zapewniają długie przebiegi, a tym samym zmniejszają koszty w przeliczeniu na kilometr.

Przy wytwarzaniu produktów NextTread można stosować nie tylko osnowy Goodyear Dunlop, lecz także innych producentów, w zależności od modelu i stanu. Obecnie na rynku są dostępne opony NextTread RHD II w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5 i 295/80R22.5 oraz NextTread RHT II w rozmiarze 385/65R22.5.

Wszystkie artykuły do bieżnikowania na gorąco NextTread powstają w zakładach bieżnikowania w Riom we Francji, Wittlich w Niemczech i Wolverhampton w Wielkiej Brytanii. Warto podkreślić, że w procesie bieżnikowania na gorąco Goodyear Dunlop stosuje te same wysokie normy jakościowe co przy produkcji nowych modeli.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń