Południowokoreański producent opon rozpoczął nową cyfrową kampanię skierowaną do kibiców drużyn piłkarskich występujących w Lidze Europy UEFA. Akcja Hankook Tire Digital Fan Match, potrwa od 23 marca do 27 maja i koncentrować się będzie na sympatykach klubów, które zakwalifikowały się do ćwierćfinałów rozgrywek w sezonie 2014/15.
Firma liczy na to, że nowa kampania prowadzona w ramach działań marketingowych przedsiębiorstwa zwiększy zainteresowanie marką Hankook Tire wśród klientów w Europie i przyczyni się do jej popularyzacji. W trakcie trzeciego roku w roli oficjalnego partnera rozgrywek Ligi Europy UEFA koncern zamierza dalej wzmacniać wartość marki na rynku europejskim, angażując się w działania marketingowe związane ze sportem.
Kibice mogą włączyć się w akcję, dopingując swoje drużyny na stronie goal.com, największym internetowym portalu piłkarskim, a także za pośrednictwem profili w serwisach Facebook czy Instagram. Ponadto strona prowadzona w ramach kampanii (www.goal.com/beonewithyourteam) będzie zliczać i porównywać wiadomości, sprawdzając, który klub wywołuje największe podekscytowanie wśród fanów i cieszy się ich największym oddaniem. Zorganizowana zostanie także loteria, w której wygrać można będzie bilety lotnicze, vouchery hotelowe i wejściówki na mecz finałowy.
Hankook Tire jest oficjalnym sponsorem Ligii Europy UEFA od 2012 r.. Dzięki promowaniu wydarzeń angażujących lokalne społeczności przedsiębiorstwo zwiększyło rozpoznawalność i wartość swej marki.
(ik)
Źródło i fot. Hankook