Japoński koncern oponiarski podpisał umowę sponsorską z klubem Chelsea Londyn. Na mocy zawartego porozumienia wraz z początkiem lipca 2015 r. na koszulkach piłkarzy angielskiej drużyny widnieć będzie nazwa wspomnianego producenta. Logo Yokohamy będzie też widoczne na stadionach podczas meczów. Umowa obowiązywać będzie przez pięć najbliższych lat.
Angielski klub piłkarski mający swoją siedzibę w zachodnim Londynie, został założony w 1905 r. Obecnie gra w Premier League i większość sezonów spędził w najwyższej klasie rozgrywkowej w Anglii. Według brytyjskich mediów, Chelsea to najchętniej oglądana angielska drużyna na świecie. Czas transmisji jej meczów w telewizjach na wszystkich kontynentach przekroczył w ubiegłym sezonie 31 tys. godzin. Nic więc w tym dziwnego, że Yokohama chce w ten sposób dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców. Przedstawiciele koncernu liczą na to, że podjęte działania wpłyną na rozwój marki w skali globalnej.
Na podpisanie umowy przyleciał z Japonii prezes firmy Tadanobu Nagumo, który chętnie fotografował się z kapitanem drużyny Johnem Terry i trenerem Jose Mourinho.
(ik)
Źródło i fot. Yokohama