2014-10-30

Renault na oponach Goodyear

 

Renault Trucks, producent pojazdów ciężarowych, wybrał opony Goodyear Kmax i Fuelmax na opcjonalne wyposażenie fabryczne do najnowszej serii pojazdów. Wprowadzone w ubiegłym roku na rynek modele będą dostępne zarówno w samochodach z nowej linii długodystansowych pojazdów ciężarowych, jak i ciężarówek dla dystrybucji. Obie gamy wyposażone są w najnowsze niskoemisyjne silniki klasy Euro 6.

- Nie ukrywamy zadowolenia z faktu, że firma Renault Trucks wybrała nasze opony jako opcjonalne pierwsze wyposażenie dla nowych pojazdów ciężarowych. Operatorzy zamawiający nowe auta Renault Trucks mogą wybrać oferujące długie przebiegi opony Kmax lub efektywne paliwowo Fuelmax - skomentował Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Opony linii Kmax charakteryzują się przede wszystkim wydłużoną żywotnością. Ogumienie zapewnia długie przebiegi i bardzo dobrą trakcję przez cały rok, bez kompromisów w innych ważnych aspektach efektywności. Oponę Kmax D na oś napędową można używać przez cały rok, ponieważ posiada nie tylko oznaczenie M+S, ale także znak alpejski, czyli symbol trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF).

Natomiast Fuelmax to linia opon efektywnych paliwowo o obniżonym oporze toczenia. Oprócz tego ogumienie charakteryzuje się również dobrymi przebiegami* i sprawnym hamowaniem na mokrej nawierzchni. Opona Fuelmax D także spełnia wymogi oznaczeń M+S i 3PMSF, co oznacza że jest naprawdę wielosezonowa.

Oferta Goodyeara obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Wielu znanych producentów pojazdów użytkowych montuje opony tej marki jako oryginalne wyposażenie. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo.



*Testy porównawcze przeprowadzone przez Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu w 2013 r. na oponach w rozmiarze 315/70R22.5 wykazują, że nowe opony Goodyear Fuelmax S i Fuelmax D na oś napędową i kierowaną umożliwiają zwiększenie przebiegów odpowiednio do 15 proc. i 10 proc. w porównaniu z oponami Goodyear Marathon LHS II i LHD II.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń