2014-10-23

Zimowa oferta Goodyeara

 

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła zimową kampanię promocyjną. W tym roku działaniami reklamowymi zostały objęte trzy marki: Goodyear, Dunlop i Dębica. Dla każdej z nich przygotowano odmienne, dopasowane do jej specyfiki kampanie, które są realizowane w telewizji, radiu oraz internecie.

Goodyear - Made to feel good

Zimowa kampania Goodyeara koncentruje się na haśle „Made to feel good” używanym przez markę od ponad roku. Producent podkreśla w ten sposób nie tylko bezpieczeństwo jako kluczową wartość, ale zwraca również uwagę na znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu podróżowania. W kampanii nie brakuje informacji o tegorocznej nowości zimowej: oponie Goodyear UltraGrip 9, zapewniającej m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu. 20-sekundowe spoty promujące opony Goodyear są emitowane w telewizji na kanałach ogólnopolskich, tematycznych oraz w internecie. Kampania internetowa obejmuje banery i filmy video prezentujące głownie nową UltraGrip 9.

Dunlop internetowo i mobilnie

Tymczasem marka Dunlop po raz kolejny przygotowała na tegoroczny sezon zimowy silną kampanię internetową. Działania marketingowe w sieci podkreślają sportowy charakter marki oraz prezentują doskonałe właściwości zimowej opony Dunlop Winter Sport 4D. Oprócz tradycyjnych banerów, uruchomiona została kampania w aplikacjach mobilnych, takich jak yanosik, oraz kampania na Facebooku.

Dębica stawia na radio

W sezonie zimowym 2014/2015 promowana będzie również rodzima marka Goodyeara, czyli Dębica. W wybranych stacjach radiowych pojawiają się spoty reklamowe promujące oponę Dębica Frigo HP, w których podkreślane są bardzo dobre właściwości zimowe ogumienia, a w szczególności wyjątkowa trwałość tego modelu. Kampania realizowana jest w ogólnopolskich stacjach radiowych: RMF, RMF Maxx, Radiu Zet, Programie Trzecim Polskiego Radia oraz w lokalnych rozgłośniach radia Złote Przeboje. Wspomniany model Dębicy promowany jest również za pośrednictwem internetu.

- Cel dla każdej marki jest inny, dlatego też tak ważne jest zróżnicowanie narzędzi przekazu, odpowiednie dla realizacji tych założeń oraz gwarantujące efektywne dotarcie do właściwej grupy docelowej - powiedział Łukasz Tłuchowski, dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. - Dlatego każda marka prowadzi odmienne, profilowane i niezależne działania reklamowe. Nasze przekazy promocyjne pojawiają się w różnego typu mediach, jak telewizja i radio, czy też internet i aplikacje mobilne, a także POS’y w punktach sprzedaży .

Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Universal McCann, natomiast za przygotowanie oraz adaptację materiałów - agencja reklamowa GPD Advertising.

(ik)

Źródło i fot.: Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń