2014-10-21

Jerzy Dudek ambasadorem Premio

 

Po raz pierwszy w historii marki w Polsce sieć Premio Opony-Autoserwis będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii jest Jerzy Dudek - sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski, bramkarz Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz słynnego Realu Madryt, a obecnie zapalony kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji.

Kampania, która ruszyła 20 października, skupia się na pokazaniu oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w serwisach Premio  zlokalizowanych na terenie całej Polski. W spocie reklamowym piłkarz promuje również tegoroczną nowość: oponę zimową Goodyear UltraGrip 9. Reklamę z udziałem J. Dudka można obejrzeć m.in. na: www.premio.pl oraz na Facebooku: www.facebook.com/PremioSerwis.

Promocja Premio została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych,  m.in. TVN-u, Polsatu, AT Media oraz TVP. Kampania pojawi się również  na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy  na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych i aplikacjach komórkowych.

Sieć Premio to obecnie 129 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

(ik)

Źródło i fot.: Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń