Po raz pierwszy w historii marki w Polsce sieć Premio Opony-Autoserwis będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii jest Jerzy Dudek - sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski, bramkarz Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz słynnego Realu Madryt, a obecnie zapalony kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji.
Kampania, która ruszyła 20 października, skupia się na pokazaniu oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w serwisach Premio zlokalizowanych na terenie całej Polski. W spocie reklamowym piłkarz promuje również tegoroczną nowość: oponę zimową Goodyear UltraGrip 9. Reklamę z udziałem J. Dudka można obejrzeć m.in. na: www.premio.pl oraz na Facebooku: www.facebook.com/PremioSerwis.
Promocja Premio została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN-u, Polsatu, AT Media oraz TVP. Kampania pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych i aplikacjach komórkowych.
Sieć Premio to obecnie 129 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
(ik)
Źródło i fot.: Goodyear