Po dwuletnim wspieraniu reprezentacji w latach 2012-2014 w charakterze Oficjalnego Partnera, marka Fiat została teraz Głównym Sponsorem włoskiej reprezentacji w koszykówce na lata 2014-2016. Na mocy tego porozumienia firma wspierać będzie męską, żeńską i młodzieżową reprezentację narodową Włoch.
Informacja na temat współpracy została podana do wiadomości dzisiaj przy okazji „Media Day", zorganizowanego w Mediolanie przez Włoską Federację Koszykówki (FIP) w siedzibie Edison S.p.A., drugiego prestiżowego sponsora FIP. W ramach umowy logo Fiat pojawi się w trakcie trzyletniego sponsoringu zarówno na spodenkach męskiej, żeńskiej i młodzieżowej reprezentacji, jak i na banerach reklamowych rozwieszonych wokół boiska podczas rozgrywek.
Umowa przewiduje także dodatkowe inicjatywy skierowane do wszystkich fanów koszykówki, począwszy od najbliższych konkursów, w których nagrodą będzie przeżycie z bliska emocji meczu na ławce zarezerwowanej dla reprezentacji. Współpraca między Fiatem a FIP zakłada także wykorzystanie kanałów społecznościowych i platform cyfrowych do publikowania filmów i zdjęć sportowców włoskich za kierownicą samochodów Fiat.
Podobnie jak w poprzednich latach, marka udostępni reprezentacji model Freemont do korzystania podczas oficjalnych rozgrywek, meczów towarzyskich oraz organizacji obozów kondycyjno-treningowych.
Warto dodać, że włoska marka od lat angażuje się w sport. Fiat został m.in. Oficjalnym Sponsorem Włoskiego Komitetu Olimpijskiego (CONI), wspierając tym samym wiele lokalnych organizacji sportowych.
(ik)
Źródło i Fot.: Fiat