Koncern Bridgestone zdobył w Niemczech prestiżową nagrodę „Deutscher Mediapreis 2014” za kampanię poświęconą nowym oponom miejsko-sportowym Adrenalin RE002. Akcja „Ultimate Experience”, promująca model wprowadzony na rynek w 2013 r., została najwyżej oceniona w kategorii „Media Idea of the Year: brand experience/event”.
Opony Potenza Adrenalin RE002 klasy Premium powstały z myślą o entuzjastach sportowego stylu jazdy, którzy oczekują wyjątkowych emocji na każdej miejskiej trasie. Wprowadzenie nowego produktu na rynek zakładało uruchomienie kampanii marketingowej w internecie, poprzez zaproszenie 60 najlepszych blogerów motoryzacyjnych z całej Europy do samodzielnego przetestowania tego modelu. Podczas weekendowej akcji „Ultimate Experience” blogerzy mogli pod okiem zawodowych instruktorów poczuć emocje związane z jazdą na oponach Adrenalin. Testy odbyły się na jednym z najbardziej ekscytujących torów wyścigowych Europy - Ascari na południu Hiszpanii.
Impreza została dobrze odebrana przez jej uczestników. W internecie natychmiast zaczęły się pojawiać pozytywne komentarze na temat nowych opon. W ciągu miesiąca od weekendu „Ultimate Experience” blogerzy zamieścili 89 raportów, zdjęć, filmów i artykułów w internetowych magazynach motoryzacyjnych i serwisach społecznościowych. Wszystko to przyciągnęło ponad 372 tys. użytkowników. Za pośrednictwem internetu koncernowi udało się rozpowszechnić informacje na temat nowego produktu.
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się na początku marca w Monachium. Wyróżnienie w imieniu firmy Bridgestone Europe odebrali przedstawiciele międzynarodowej agencji PHD Germany i OMG Fuse - agencji zajmującej się promocją marek i mediami społecznościowymi.
(ik)
Źródło i Fot.: Bridgestone