Przez ostatnie 12 miesięcy miliony opon w Europie zostało przetestowanych i oznaczonych nową unijną etykietą. Etykieta na opony to inicjatywa Unii Europejskiej, której celem jest dostarczanie konsumentom jednoznacznych i istotnych informacji na temat bezpieczeństwa, wpływu na środowisko naturalne i parametrów współczesnych opon.
W związku ze zbliżającą się rocznicą, w Brukseli firma Goodyear Dunlop zorgranizowała okrągłostołową konferencję, która miała na celu omówienie zmian związanych z wprowadzeniem etykiet na opony oraz działań, które zapewnią jej dalsze funkcjonowanie z sukcesem. Moderatorem spotkania był dziennikarz BBC World News Tim Willcox, a gośćmi uczestniczącymi w rozmowie między innymi Arthur de Bok, Prezes Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, Malcolm Harbour, Członek Parlamentu Europejskiego i Przewodniczący Komisji ds. Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów, Luca Pascotto, przedstawiciel FIA (Fédération Internationale de l'Automobile – Międzynarodowej Federacji Samochodowej).