2013-09-25

Moto-Profil stawia na rozwój

 

Polski dystrybutor części i akcesoriów samochodowych podsumował dotychczasowe wyniki i przedstawił  plany na najbliższą przyszłość. W 2013 r. firma odnotowała  30 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do ubiegłego roku. Obecnie posiada około tysiąc partnerów handlowych i zamierza dalej poszerzać swoją sieć dystrybucji.

Moto-Profil, właściciel marki ProfiAuto i jedyny w Polsce członek grupy Temot International, planuje w najbliższym czasie skoncentrować się na sprzedaży na rynku europejskim, zwłaszcza na obiecujących rynkach krajów nadbałtyckich. Firma nie proponuje swoim partnerom handlowym systemu franczyzowego. Nie podejmuje także działań mających na celu przejęcie czy budowanie filii. Funkcjonuje na zasadzie współpracy i ten schemat zamierza powielać także w nowych kontaktach biznesowych, które uda się pozyskać.                                                Fot. Volkswagen Group

Planując strategię rozwoju firmy, jej przedstawiciele obserwują i analizują różne czynniki, tj. załamanie sprzedaży nowych samochodów, rosnącą pozycję internetowych platform sprzedaży części czy kłopoty finansowe wielkich i uznanych sieci warsztatowych. Obecnie Moto-Profil działa na rynkach: polskim, czeskim, słowackim, niemieckim, litewskim, łotewskim, ukraińskim, węgierskim oraz rumuńskim, współpracując z niemal tysiącem partnerów handlowych.

(ik)

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń