Innowacyjność, jedność i koncentracja na kliencie - to trzy kluczowe słowa, jakie przyświecały tegorocznym i zarazem jubileuszowym - bo organizowanym już po raz 25. - największym na świecie targom motoryzacyjnym rynku wtórnego Autopromotec 2013 w Bolonii.
Co dwa lata w maju potężny kompleks hal targowych wypełnia się po brzegi wystawcami, klientami i zainteresowanymi tematyką motoryzacyjną z całego świata. Tegoroczna wystawa okazała się dla organizatorów rekordowa pod każdym względem. Do użytku oddano 156 tys. metrów kwadratowych (z czego 20 tys. pod przysłowiową chmurką), na których swoje produkty i usługi oferowało 1512 wystawców z 52 krajów (w tym 600 spoza Włoch). Dla porównania edycja z 2011 roku przyciągnęła 1473 firm z 50 krajów.
Przeczytaj relację z targów w numerze: PO 6/104 (Czerwiec 2013)