Poznaliśmy już laureatów StandOUT. Automechanika 2018 Frankfurt - plebiscytu na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej, którego celem jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych na Świecie i w Polsce.
Do finału 64 edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace.pl zaprosili 96 polskich wystawców targów Automechanika 2018, jednego z najważniejszych wydarzeń w branży automotive na świecie, które odbyły się w dniach 11-15 września br. we Frankfurcie nad Menem. Wśród ponad 5000 wystawców Automechanika 2018 zaprezentowało się 188 firm z Polski. Stoiska finalistów StandOUT. Automechanika 2018 w ciągu 14 dni trwania głosowania – odwiedziło 1350 osób.
Patronat medialny objął Przegląd Oponiarski, który zasponsorował nagrody dla faworytów publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu, którymi zostały firmy: POLCAR, ElproSys i UNIMETAL.
Dodatkowo Kapituła Plebiscytu StandOUT. Automechanika 2018 pod przewodnictwem arch. Urszuli Kałużnej, redaktor naczelnej Exspace.pl, przyznała prestiżowe Wyróżnienia Honorowe następującym firmom: LOTOS Oil, KAMOKA, STEINHOF, MARTEX, APP, Novol, TENZI, FA KROSNO, MOTGUM, PZL FILTERS, BOSMA GROUP EUROPE, Chemical Alliance Polska, LUMAG i BRECK, FILTROMEX, Kufieta i Kaja, Autoland oraz KART.
Najładniejszymi polskimi stoiskami Automechanika 2018 głosami użytkowników portalu Exspace zostały wybrane stoiska firm:
I. Miejsce POLCAR
projekt: POLCAR
realizacja: PROMEX
Nagroda: Pakiet promocyjny zasponsorowany przez Przegląd Oponiarski o wartości 2500,00 zł
II. Miejsce ElproSys
projekt i realizacja: Love Exhibitions Consulting
Nagroda: Pakiet promocyjny zasponsorowany przez Przegląd Oponiarski o wartości 2000,00 zł
III. Miejsce UNIMETAL
Nagroda: Pakiet promocyjny zasponsorowany przez Przegląd Oponiarski o wartości 1500,00 zł
StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. W dotychczasowych sześćdziesięciu cztrech edycjach plebiscytu oddano ponad 138 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.
Exspace to kompendium wiedzy na tematy związane z szeroko pojętą branżą wystawienniczą. Pomaga firmom i projektantom w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku. Redakorem naczelnym Exspace.pl jest arch. Urszula Kałużna.