Bridgestone uruchomił FleetPulse, rozwiązanie typu "trzy w jednym", składające się z aplikacji mobilnej, scentralizowanej strony internetowej i sprzętu TPMS. FleetPulse poprawia przejrzystość w zakresie zdrowia pojazdów, co znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia nieoczekiwanych, kosztownych i potencjalnie niebezpiecznych awarii. System pomoże również flotom pojazdów uprościć ich pracę i zmniejszyć koszty utrzymania.
Dzięki aplikacji FleetPulse Android, kierowcy i technicy mają do dyspozycji łatwą w użyciu platformę do przeprowadzania kontroli przydatności do ruchu drogowego. Zastąpienie tego, co jest obecnie procesem ręcznym, zapewnia aplikacja.
Następnie, poprzez scentralizowany portal internetowy FleetPulse, menedżerowie floty i serwisu mogą uzyskać dostęp do aktualizacji stanu całej floty za pośrednictwem chmury - w tym usterek i uszkodzeń, jak również danych dotyczących wydajności. Następnie mogą zgłaszać kierowcom i technikom indywidualne żądania - w tym nowe listy kontrolne, rezerwacje serwisowe, a nawet usuwanie pojazdów z dróg - bezpośrednio poprzez powiadomienia z aplikacji FleetPulse.
Aplikacja FleetPulse i sprzęt TPMS dostępne są od września 2018 roku, z bezpłatnym okresem próbnym. Sprzęt TPMS będzie dostępny zarówno online, jak i w wybranych sklepach.
Paolo Ferrari, dyrektor generalny i prezes Bridgestone EMEA, skomentował: - W Bridgestone jesteśmy oddani zrozumieniu i rozwiązywaniu rzeczywistych codziennych problemów, z jakimi borykają się kierowcy i menedżerowie flot. Cyfryzacja daje nam nowe, ekscytujące sposoby, aby to osiągnąć. Nasze pionierskie wykorzystanie danych i technologii, wraz z naszymi wiodącymi inwestycjami w badania i rozwój oraz nieustanną koncentracją na kliencie, oznacza, że szybko osiągamy wartość dzięki rozwiązaniom mobilnym, które zapewniają większą niż kiedykolwiek wydajność, wygodę i zrównoważony rozwój.
źródło: tiretechnologyinternational