Grupa AAA Auto stworzyła ranking narodowości marek samochodów używanych, najczęściej kupowanych przez Polaków. Pierwsze trzy miejsca zajmują: Niemcy, Japonia i Francja.
Marki samochodowe zmieniają właścicieli i są przejmowane przez koncerny motoryzacyjne, ale Polacy nie zmieniają swoich preferencji i najczęściej wybierają auta używane, których marki pochodzą z Niemiec, Japonii i Francji. To wniosek ekspertów AAA Auto, którzy przeanalizowali sprzedaż aut używanych w polskich salonach firmy pod kątem narodowości marek.
Oto ranking dziesięciu narodowości marek samochodów używanych najczęściej wybieranych przez Polaków w sieci AAA AUTO
Okazuje się, że dla kupujących samochody używane ważna jest narodowość marki. Kierowcy postrzegają marki z niektórych krajów jako mniej godne zaufania, a inne obdarzają kapitałem zaufania. Istotne są także cena, wygląd, a także jakość auta używanego w aspekcie prawnym i technicznym.
Źródło. Grupa AAA Auto