2018-07-13

Skąd auto dla Polaka?

Grupa AAA Auto stworzyła ranking narodowości marek samochodów używanych, najczęściej kupowanych przez Polaków. Pierwsze trzy miejsca zajmują: Niemcy, Japonia i Francja.

Marki samochodowe zmieniają właścicieli i są przejmowane przez koncerny motoryzacyjne, ale Polacy nie zmieniają swoich preferencji i najczęściej wybierają auta używane, których marki pochodzą z Niemiec, Japonii i Francji. To wniosek ekspertów AAA Auto, którzy przeanalizowali sprzedaż aut używanych w polskich salonach firmy pod kątem narodowości marek.

 

 

Oto ranking dziesięciu narodowości marek samochodów używanych najczęściej wybieranych przez Polaków w sieci AAA AUTO

  1. Niemcy - Opel, Volkswagen, BMW, Audi
  2. Japonia - Toyota, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Honda, Mazda, Subaru
  3. Francja - Renault, Peugeot, Citroen
  4. Korea Południowa - KIA, Hyundai
  5. USA - Ford, Chevrolet, Chrysler, Jeep, Dodge
  6. Republika Czeska - Skoda
  7. Włochy - Fiat, Alfa Romeo, Lancia
  8. Hiszpania - Seat
  9. Szwecja - Volvo, Saab
  10. Wielka Brytania - Land Rover, Jaguar

 

Okazuje się, że dla kupujących samochody używane ważna jest narodowość marki. Kierowcy postrzegają marki z niektórych krajów  jako mniej godne zaufania, a inne obdarzają kapitałem zaufania. Istotne są także cena, wygląd, a także jakość auta używanego w aspekcie prawnym i technicznym.

Źródło. Grupa AAA Auto

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń