Skuteczność produktów Dunlopa potwierdzają kolejne testy niezależnych czasopism. SportSmart TT nie miała sobie równych pod względem prowadzenia w klasie hypersport w badaniu PS Magazine. Z kolei RoadSmart III została uznana za najlepszą oponę klasy Sport Touring w teście magazynu MOTORRAD.
SportSmart TT jest czwartą oponą klasy hypersport wprowadzoną przez Dunlop na rynek w ciągu ostatniego roku. Potwierdzeniem skuteczności intensywnego programu rozwojowego marki są liczne nagrody przyznane przez wiodące czasopisma i pozytywne opinie zawodowych motocyklistów. Ogumienie brytyjskiej marki otrzymało najnowsze wyróżnienie od PS Magazine, prestiżowego branżowego czasopisma.
Dunlop SportSmart TT, opracowana z myślą o uczestnikach imprez torowych i motocyklistach drogowych, wygrała w kategorii „Najlepiej prowadzącej się opony” w teście na suchym torze. Ogumienie otrzymało 28 z 30 punktów, a testujący opisali je jako najlepiej prowadzące się ze względu na „ostry kontur przedniej opony, dzięki któremu produkt Dunlop wyróżnia się stabilnością zachowania w zakrętach”. SportSmart TT uzyskała również pierwsze miejsce za precyzję kierowania i stabilność podczas hamowania – dwa najważniejsze kryteria dla zawodników uczestniczących w imprezach torowych.
Z kolei Dunlop RoadSmart III nie miała sobie równych w badaniu przeprowadzonym przez ekspertów czasopisma MOTORRAD, w którym porównano opony klasy Sport Touring. RoadSmart III to kolejny nowy produkt w asortymencie Dunlop, zaprojektowany by oferować najlepsze w swojej klasie parametry prowadzenia i przyczepności.
Redaktorzy MOTORRAD chwalili szerokie możliwości ogumienia RoadSmart III. „Opona z dużym powodzeniem ukończyła końcowy test na górskiej drodze, a następnie testy stabilności na autostradzie. Jej zachowanie w zakrętach było na najwyższym poziomie”.
Co ważne, zwycięstwo w teście nie odbywa się kosztem trwałości. W teście ścierania, przewidującym żywotność i charakterystykę zużycia opony, czasopismo MOTORRAD stwierdza: „Opona RoadSmart III wyróżnia się w kategorii kalkulacji ekonomicznej”. Wyniki te potwierdzają rezultaty wcześniejszych badań, przeprowadzonych przez Centrum Testów MOTORRAD na zlecenie Dunlop w 2016 roku, wtedy sprawdzano potencjalne przebiegi RoadSmart III. Próby potwierdziły, że produkt brytyjskiej marki osiąga najwyższe poziomy trwałości w tej kategorii opon, a potencjał żywotności przedniej opony jest aż o 82% wyższy niż średnia głównych konkurentów.
źródło: Dunlop