2018-05-22

Michelin najlepszy

W letnim teście opon AMS (Auto Motor Und Sport) z 2018 r. przetestwowano jedenaście opon w rozmiarze 225/45 R17. Podobnie jak w poprzednich latach,  AMS uwzględniła w swoich testach subiektywne odczucia dotyczące prowadzenia. Nawet w przypadku tego dodatkowego elementu testów zwycięska opona nie była zaskoczeniem – był nim Michelin Pilot Sport 4. Na drugim miejscu znalazły się nowe modele Continental Premium Contact 6 i Falken FK510, które uzyskały bardzo dobre wyważone wyniki.

Sucho

Najlepsza w teście opona Michelin miała znaczną przewagę nad rywalami podczas hamowania na suchej nawierzchni. Continental pokazał się z dobrej strony podczas prowadzenia. Zapewniał dobre wyważenie i prowadzenie. Co ciekawe, najtańsza w teście opona Giti świetnie zaprezentowała się w jeździe na czas uzyskując drugi najlepszy wynik.

Mokro

Podczas testów na mokrej nawierzchni Michelin po raz kolejny potwierdził swoją dominację, wygrywając zarówno testy hamowania na mokrej nawierzchni, jak i testy sterowności. W teście aquaplaningu wzdłużnego zajął trzecie miejsce.

 

Michelin Pilot Sport 4

1stMichelin Pilot Sport 4
Total: 82.5 / Sucho: 9.3 / Mokro: 9.8 / Subiektywnie: 18 / Mokro Subiektywnie: 10 / Komfort: 9 / Opory Toczenia: 8 / Hałas: 9 /     Suma: 9.4

Continental Premium Contact 6

2ndContinental Premium Contact 6
Total: 76.7 / Sucho: 8.7 / Mokro: 8.5 / Subiektywnie: 19 / Mokro Subiektywnie: 9 / Komfort: 7 / Opory Toczenia: 8 / Hałas: 8 /       Suma: 8.5
 

Falken Azenis FK510

2ndFalken Azenis FK510
Total: 71.2 / Sucho: 7.5 / Mokro: 9.2 / Subiektywnie: 14 / Mokro Subiektywnie: 8 / Komfort: 6 / Opory toczenia: 8 / Hałas: 10 / Suma: 8.5

 

Pirelli P Zero PZ4

4thPirelli P Zero PZ4
Total: 76.4 / Sucho: 8.6 / Morko: 8.5 / Subiektywnie: 20 / Mokro Subiektywnie: 10 / Komfort: 8 / Opory Toczenia: 5 / Hałas: 8 /     Suma: 8.3

 

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

5thGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Total: 75.9 / Sucho: 8.3 / Mokro: 7.6 / Subiektywnie: 18 / Mokro Subiektywnie: 8 / Komfort: 8 / Opory Toczenia: 10 / Hałas: 8 / Suma: 8

 

Nokian Line

6thNokian Line
Total: 68.1 / Sucho: 7.3 / Mokro: 8 / Subiektywnie: 13 / Mokro Subiektywnie: 8 / Komfort: 6 / Opory Toczenia: 9 / Hałas: 9 / Suma: 7.8


 

Giti GitiSport S1

7thGiti GitiSport S1
Total: 72.1 / Sucho: 7.6 / Mokro: 6.3 / Subiektywnie: 16 / Mokro Subiektywnie: 7 / Komfort: 8 / Opory Toczenia: 10 / Hałas: 10 / Suma: 7.2

 

Cooper Zeon CS8

8thCooper Zeon CS8
Total: 65.4 / Sucho: 7.2 / Mokro: 7.1 / Subiektywnie: 14 / Mokro Subiektywnie: 7 / Komfort: 8 / Opory Toczenia: 6 / Hałas: 9 / Suma: 7.1


 

Nankang AS2

8thNankang AS2
Total: 65.8 / Sucho: 7.2 / Mokro: 7.5 / Subiektywnie: 15 / Mokro Subiektywnie: 7 / Komfort: 10 / Opory Toczenia: 2 / Hałas: 10 / Suma: 7.1

 

Toyo Proxes Sport

8thToyo Proxes Sport
Total: 67.7 / Sucho: 7 / Mokro: 7.6 / Subiektywnie: 16 / Mokro Subiektywnie: 8 / Komfort: 8 / Opory Toczenia: 4 / Hałas: 10 / Suma: 7.1


 

Vredestein Ultrac Vorti

11thVredestein Ultrac Vorti
Total: 65.2 / Sucho: 7.7 / Mokro: 6.6 / Subiektywnie: 17 / Mokro Subiektywnie: 7 / Komfort: 7 / Opory Toczenia: 4 / Hałas: 9 / Suma: 6.9

 


źródło:tyrereviews.co.uk
 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń