2018-04-26

Dla branży budowlanej

Podczas Continental Construction Innovation Day, które odbyły się w połowie kwietnia w Maladze w Hiszpanii, Continental zaprezentował kompleksową ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn budowlanych. Wśród nowości znalazły się opony do samochodów ciężarowych Conti CrossTrac, ogumienie terenowe ContiEarth oraz usługi cyfrowe umożliwiające monitorowanie ciśnienia i temperatury w oponach.
 
 
W kwietniu 2018 roku Continental rozpoczął produkcję Conti CrossTrac, opon klasy premium przeznaczonych do najtrudniejszych zastosowań budowlanych, zarówno na drogach utwardzanych jak i w terenie.
- Prognozowany rozwój branży budowlanej przyczyni się do wzrostu zapotrzebowania na maszyny budowlane, a w rezultacie również na specjalistyczne opony. Nasza nowa seria Conti CrossTrac stanowi doskonałe uzupełnienie szerokiej oferty opon do zastosowań w trudnych warunkach panujących na placu budowy. Została opracowana w celu zapewnienia bezpiecznej, produktywnej, wydajnej i zrównoważonej logistyki budowlanej, powiedział Contstantin Batsch
Najwyższej jakości komponenty zastosowane w Conti CrossTrac, innowacyjny wzór bieżnika oraz wytrzymały karkas chronią oponę przed uszkodzeniami, wyjątkową wytrzymałość, trwałość i trakcję w terenie oraz doskonałe parametry użytkowe na drodze.
 
ContiEarth
Błoto, piasek, skały, drogi nieutwardzone – na tak trudnych nawierzchniach musi radzić sobie ogumienie pojazdów i maszyn budowlanych. Do takich zastosowań Continental opracował serię ContiEarth – opony terenowe (OTR), z których każda ma specjalny wzór bieżnika dostosowany do specyficznych potrzeb oraz wymogów ładowarek, wywrotek czy spycharek wykorzystywanych w pracach wydobywczych i budowlanych. Seria ContiEarth obejmuje dwie linie opon: EM-Master i RDT-Master, które są fabrycznie wyposażone w zintegrowane czujniki gotowe do współpracy z systemami monitorowania ciśnienia w oponach ContiPressureCheck i ContiConnect.
 
Cyfrowe systemy monitorowania ciśnienia w oponach
Jedną z głównych przyczyn awarii pojazdów budowlanych jest niedopompowanie opon. Rozwiązaniem tego problemu są opracowane przez Continental cyfrowe systemy monitorowania ciśnienia w oponach: ContiPressureCheck dla indywidualnych pojazdów oraz ContiConnect dla flot. Inteligentne czujniki przez cały czas mierzą temperaturę i ciśnienie od wewnątrz opony oraz przekazują dane, które wyświetlane są na pulpicie – na urządzeniu podręcznym, w kabinie kierowcy lub w portalu internetowym dostępnym dla nadzorujących flotę. Ponadto Continental oferuje ContiFleetCheck, czyli system monitorujący oprócz ciśnienia w oponach również głębokość bieżnika, przebieg, a także uszkodzenia ogumienia i stopień zużycia. Dopełnieniem oferty jest system ContiFleetReporting, który zapewnia pełną analizę parametrów użytkowych opon całej floty.
 
ContiLifeCycle – dłuższa żywotność opon
Opony do samochodów ciężarowych Continental, w tym także nowej serii Conti CrossTrac, mają zapewniać efektywność kosztową przez cały okres eksploatacji, a nawet później – dotyczy to w szczególności karkasu. Cykl eksploatacji ContiLifeCycle rozpoczyna się od nowej opony i trwa dłużej dzięki najwyższej klasy rozwiązaniom w zakresie bieżnikowania na zimno i na gorąco – odpowiednio ContiRe i ContiTread – które dają oponom nowe życie przy zachowaniu wysokich parametrów użytkowych. Oprócz tego Continental zajmuje się również zarządzaniem karkasami: od kontroli i przechowywania przez zakup oraz transport, do ostatecznej utylizacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.
 
źródlo: Continental
drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń