2018-03-26

Michelin najcenniejszy

Wartość marki Michelin w ciągu roku wzrosła o 30 procent do 7,9 miliarda dolarów w najnowszym rankingu Brand Finance Tyres 10. W rezultacie Bibendum, czyli wizerunek Michelin, jest obecnie najcenniejszą marką opon na świecie.

Wzrost wartości Michelin o 30 proc. oznacza, że ​​wyprzedził on poprzedniego lidera, japoński koncern Bridgestone, który odnotował spadek wartości marki o 6 proc. do 7 miliardów dolarów. Tym samym spowodowało to spadek Bridgestone'a o jedno miejsce - z pierwszego na drugie - w rankingu 10 najlepszych marek Brand Finance Tyres. Na trzecim miejscu rankingu znalazł się Continental, a na czwartym Goodyear. Michelin, oprócz tego, że jest obecnie najcenniejszą marką, jest również najsilniejszy. Wskaźnik siły marki (BSI) wzrósł o 6 proc. do 86,9 na 100. Odpowiednia ocena marki poprawiła się do AAA, dzięki czemu Michelin jest jedyną marką opon o wyraźnym ratingu potrójnym.

 

(Źródło: tyrepress), fot. P. Majchrzak

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń