2018-03-20

Powrót do rolniczych

Continental, uzupełnia ofertę o nowe opony przeznaczone do maszyn i pojazdów rolniczych i tym samym ponownie rozpoczyna działania na rynku ogumienia dla rolnictwa oferując wysokiej jakości produkty pod własną marką.

 

Continental posiada ponad 70-letnie doświadczenie w produkcji opon rolniczych. Pierwsza opona do ciągników została wyprodukowana już w 1928 roku, natomiast do 2004 roku opony rolnicze produkowano w czeskiej fabryce koncernu w Otrokovicach. W odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarstw rolnych i firm z tego sektora, Continental po kilkunastu latach przerwy powraca do branży rolniczej oferując ogumienie radialne w rozmiarach 24-48 cali do najpopularniejszych ciągników i kombajnów. Opony zostały zaprojektowane z myślą o trudnych warunkach pracy, poprawie wydajności oraz z uwzględnieniem wymagań konkretnych typów urządzeń. Do 2019 roku oferta ma zostać poszerzona do 100 rozmiarów.

- Rolnictwo to bardzo wymagająca branża, dlatego projektując nowe opony naszym celem jest poprawa ich parametrów, takich jak np. trakcja czy przyczepność umożliwiająca przyspieszenie jazdy do przodu, tak aby podnieść produktywność i efektywność pracy maszyn rolniczych - powiedział Marcin Cywiński regionalny menadżer sprzedaży

Opony w ciągnikach poddawane są próbom wytrzymałości i trwałości przy każdym uruchomieniu silnika. Na stopkę opony działają ogromne siły najpierw gdy jest ona rozciągnięta na obręczy, a następnie, gdy musi powrócić do swojego pierwotnego kształtu. Dlatego opony do maszyn rolniczych muszą być tak zaprojektowane, aby doskonale sprawdzać się w pracy w terenie. Technologie, które zostały wykorzystane w produkcji opon rolniczych Continental, gwarantują nie tylko zwiększoną wytrzymałość, ale także dzięki stopce wykonanej z jednego kawałka stalowego drutu i obrzeża z twardej gumy pokrywającej całą stopkę, umożliwiają łatwiejsze mocowanie. Dzięki zdolności zachowania oryginalnego kształtu, każda opona Continental porusza się na drodze bardzo płynnie. Opony premium Continental dla rolnictwa powstaną w trzech segmentach opon – Allround, Advanced i Superior.

Nowoczesna fabryka w Lousado

Wszystkie opony rolnicze będą produkowane w fabryce zlokalizowanej w Lousado w Portugalii, której wybudowanie kosztowało koncern 63,9 miliona euro. Jest to jedna z najnowocześniejszych fabryk opon, do której przylega także zakład produkujący ogumienie do samochodów osobowych oraz ośrodek badawczo-rozwojowy, w którym opony są poddawane testom jakościowym oraz rozwijane są kolejne generacje ogumienia.

 

źródło: Continental

 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń