2017-12-04

Goodyear i NASCAR nadal razem

NASCAR i Goodyear Tire & Rubber Company przedłużyli wieloletnią umowy sponsorską, w ramach której amerykański koncern będzie wyłącznym dostawcą opon dla trzech najważniejszych serii krajowych wyścigów, a produkty marki pozostaną „Oficjalnymi Oponami NASCAR”. Przedłużona umowa kontynuuje rozpoczętą w 1954 roku, ponad sześćdziesięcioletnią nieprzerwaną współpracę. Co ciekawe, to jeden z najdłużej trwających programów sponsorskich w dużych dyscyplinach sportowych.

 

- Z dumą dołączamy do Goodyear, aby wspólnie świętować nasze odnowione, wieloletnie partnerstwo - powiedział Brent Dewar, szef NASCAR. - Od ponad pół wieku, NASCAR i nasze zespoły ufają oponom Goodyear. Zaangażowanie naszego partnera w innowacje i najwyższą jakość produktów odgrywają kluczową rolę w nieustannych dążeniach do oferowania najlepszych wyścigów na świecie.

 

Od debiutu w 1972 roku opon wyścigowych typu slick, poprzez opony radialne w 1989 roku, aż po wielostrefowy wzór bieżnika z 2013 roku - Goodyear i NASCAR konsekwentnie wprowadzają innowacje, dzięki którym wyścigi są jeszcze bardziej ekscytujące. Tory zmagań NASCAR to także pole testów dla ogumienia, sprawdzające jego zachowanie w najtrudniejszych i najbardziej wymagających warunkach. Zastosowane w oponach technologie, zdolne sprostać wymaganiom wyścigów i uzyskać w nich wysokie osiągi, pomagają amerykańskiemu producentowi rozwijać innowacyjne ogumienie tej marki dla konsumentów.

 

- Jesteśmy niezwykle dumni z kluczowej roli, jaką Goodyear odgrywa w najlepszych wyścigach świata. Cieszymy się, że w kolejnych latach kierowcy NASCAR będą przekraczać linię mety na oponach naszej marki. - powiedział Richard J. Kramer, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Goodyear. - Z nową umową świętujemy trwałą współpracę z NASCAR i podkreślamy wysoką wartość naszego partnera dla marki Goodyear.

 

Co roku Goodyear wytwarza ponad 100 tysięcy opon dla trzech najważniejszych serii NASCAR. Każdy z produktów jest robiony ręcznie przez pełnych pasji pracowników zatrudnionych w zakładzie w Akron, w stanie Ohio – globalnej centrali firmy – i jest oznaczony ich imieniem i nazwiskiem. Głębokie partnerstwo opiera się na konkurencji, wspólnej pasji i perspektywach rozwoju marek obu organizacji. Współpraca z NASCAR przekłada się też na większą popularność Goodyear wśród licznych entuzjastów wyścigów, co potwierdzają wyniki z ankiety lojalności sponsorów, przeprowadzonej w 2016 roku dla czasopisma SportsBusiness Journal/Daily przez Turnkey Sports & Entertainment. Przez pięć kolejnych lat Goodyear był najlepiej rozpoznawalnym sponsorem NASCAR.

źródło: Goodyear


 

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń