2017-10-09

Jedna rolka napędowa

Współczesne samochody wyposażone są w coraz więcej odbiorników prądu, którym zasilanie zapewnić musi niezmienna od lat konstrukcja akumulatora. Zasoby jego energii uzupełniane są podczas jazdy przez alternator, co też wpływa na jego obciążenie, a tym samym przyspiesza proces zużywania się elementów napędowych. Jedną z najbardziej narażonych części jest napinacz paska klinowego.

Wymiana całego zestawu napinacza jest dla mechanika pracochłonnym zajęciem, a przez to kosztowna dla właściciela samochodu. Nad znalezieniem odpowiedniego rozwiązania obu kwestii pracowali inżynierowie SKF. W efekcie kompletny zestaw napinacza zastąpiono jedną rolką napędową.

W miejsce oferowanych do tej pory 53 referencji napinaczy dostępnych jest teraz 8 pozycji rolek napędowych SKF, co nadal zapewnia pokrycie parku samochodów użytkowanych w Europie. Już w samym procesie dystrybucji części oznacza to optymalizację stanów magazynowych. Z kolei mechanik, zaoszczędzony czas pracy może wykorzystać na realizację kolejnego zlecenia. Również dla właściciela pojazdu oznacza to krótszy okres oczekiwania na naprawę samochodu i niższe koszty części oraz usługi.

(kk)

źródło:proautomotive.pl

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń