2017-10-05

Apollo coraz ambitniej

Apollo Vredestein, europejska marka Apollo Tyres, w ciągu ostatnich sześciu lat zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie 10-11 proc., czyli dwukrotnie wyższym od wzrostu tego segmentu. Karl Naylor, menadżer marki Apollo w Anglii powiedział - Od czasu mojego przyjazdu tutaj, nieco ponad rok temu, łatwo było dostrzec tempo zmian w organizacji, poziom ambicji i inwestycji poczynionych w celu osiągnięcia znaczącego wzrostu na rynku europejskim był bardzo duży. Dzięki temu uzyskano takie wzrosty.

Obecność firmy Vredestein w dużej mierze przyczynia się do wzrostu udziału firmy macierzystej w europejskim rynku części zamiennych: o 2,6-2,7proc. udziału w rynku światowym ogółem i 8-9 proc. wzrostu na europejskim rynku części zamiennych.

Jakość produktów oraz ich osiągi, a także zdolność do wydajnej produkcji i mozliwość dostarczania opon na rynki po konkurencyjnych cenach, dobra współpraca z dystrybutorami we wszystkich kanałach to argumenty firmy Apollo Vredestein. Jak zaznaczył Karl Naylor: - Są to istotne, ale osiągalne wyzwanią, związane z koniecznością dokonania niezbędnych inwestycji i właściwym podejściem strategicznym na wszystkich szczeblach - globalnym, europejskim i krajowym.

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń