2017-10-02

Pirelli w Monachium

Pirelli otworzyło 29 września w Monachium, na centralnie położonej Hanauer Strasse 42, pierwszy europejski PZero World. Po zeszłorocznym otwarciu pierwszego flagowego sklepu w Los Angeles, Pirelli wyznaczyło rok 2017 na datę przybycia do Europy tych innowacyjnych punktów sprzedaży.

Obietnica została dotrzymana przez włoską firmę, która na miejsce przedstawienia nowej powierzchni sprzedaży, skierowanej w szczególności do klientów segmentu prestiż, wybrała jedną z największych światowych stolic motoryzacyjnych. Obszar ten jest w rzeczywistości domem dla wielu najważniejszych producentów samochodów, do których Pirelli dostarcza zarówno opony na oryginalne wyposażenie, jak i opony na wymianę. Jest to również jeden z obszarów w Europie o najwyższym skupieniu samochodów premium i prestige.

Usługi, projektowanie technologii i innowacyjne produkty, kolorowa edycja PZero i platforma Pirelli Connesso. To podstawowe elementy strategii detalicznej Pirelli, na czele której jest PZero World. Na przestrzeni około 1000 metrów kwadratowych klienci nowego sklepu w Monachium będą mogli skorzystać z prestiżowych usług, dostosowanych do indywidualnych potrzeb dzięki wykorzystaniu najbardziej zaawansowanych technologii. Jest to zastosowanie strategii "Perfect Fit" do sieci dystrybucyjnej, która na poziomie produkcji oznacza rozwój opon dedykowanych do pojedynczych modeli najbardziej prestiżowych producentów samochodów, a na poziomie usług oznacza podążanie za klientem w chwili zmiany opon, w najbardziej dla niego dogodnym momencie.

Od obsługi samochodu po mobilne dopasowanie, firma oddaje do dyspozycji swoich klientów wszystkie instrumenty potrzebne do przekształcenia i ponownego zaprojektowania całego doświadczenia zakupu, w którym system Pirelli Connesso, odegra zasadniczą rolę. PZero World radykalnie redefiniuje koncepcję sklepu z oponami, oferując klientowi nie tylko wykwalifikowaną pomoc, ale również całkowite zanurzenie się w świat Pirelli. Ikoniczne obrazy z Kalendarza Pirelli stanowią ramę dla najpiękniejszych supersamochodów i najszerszego zakresu opon Pirelli high performance.

- Mocnym punktem PZero World jest to, że stanowi unikalną kombinację produktów wysokiej jakości, z jednej strony i jakości usług z drugiej strony. Wszystko to zamknięte w eleganckim i komfortowym otoczeniu, które przekształca każdą wizytę w prawdziwe doświadczenie dla klienta - powiedział Michael Wendt, prezes Pirelli Niemcy.

- Strategia dystrybucji Pirelli - wyjaśnia Matteo Battaini, wiceprezes ds. marketingu i łańcucha dostaw Pirelli - koncentruje się na obszarach geograficznych o dużym zagęszczeniu samochodów prestiż I premium, segmentów, w których jesteśmy na czołowej pozycji. Jest realizowana poprzez więź z wybranymi klientami - poprzez wspólną wizję wartości i technologię produktu produktów wysokiej jakości, nowoczesną cyfrową wymianę informacji i doskonałą logistykę - która stała się integralną częścią podejścia Pirelli do rynku. Elementem siły strategii handlowej Pirelli jest możliwość dystrybucji bezpośredniej poprzez sieć ok. 12,5 tys. punktów sprzedaży, która ma wzrosnąć do około 17 tys. do roku 2020, w dużej mierze w formie franchisingu i afiliacji. 

(kk)

źródło: pirelli

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń