Marangoni Retreading Systems informuje o powołaniu Martina Kalagina na stanowisko dyrektora Centralnej Służby Technicznej, który podlega w tym zakresie Dyrektorowi Naczelnemu Grupy. Nowa służba techniczna skoncentruje się przede wszystkim na ogólnych doświadczeniach klientów związanych z siecią podmiotów zajmujących się bieżnikowaniem.
Centralna Służba Techniczna określi i wdroży zasady i globalne wytyczne, ujednolici lokalne plany i zasoby oraz skoordynuje działania wszystkich zespołów służb technicznych jednostki biznesowej ds. systemów bieżnikowania Marangoni w Europie i za jej granicami, stosując podejście zespołowe i zorientowane na klienta.
Aby utrzymać pozytywny cykl ciągłego doskonalenia, najlepsza technologia i sprzęt do bieżnikowania Marangoni wymaga skutecznej obsługi i stałych informacji zwrotnych od użytkowników. Dzięki rozległemu know-how zespołu, nowy serwis będzie nadal wspierał produktywność urządzeń i możliwości procesowe partnerów, zapewniając w ten sposób jakość produktu końcowego.
Martin Kalagin związany jest z Marangoni od 2007 roku, pełniąc kilka stanowisk kierowniczych w firmie w Europie i Azji. Przed dołączeniem do Marangoni, przez 11 lat współpracował z firmą Bridgestone, początkowo jako koordynator ds. europejskiej inżynierii polowej, a następnie kierownik ds. rozwoju biznesu w firmie Bridgestone/Marangoni JV.
- Ze względu na swoje doświadczenie techniczne oraz ponad 30 lat doświadczenia w dziedzinie opon i bieżnikowania Martin doskonale rozumie potrzeby naszych klientów w zakresie obsługi technicznej i jest dobrze przystosowany do kierowania swoją organizacją, aby sprostać ich wymaganiom w każdym aspekcie - powiedział Dino Maggioni, Dyrektor Generalny Grupy Marangoni - Dzięki powołaniu na stanowisko szefa Centralnego Serwisu Technicznego podejmujemy kolejny krok, aby pokazać nasze nieustanne zaangażowanie w zapewnienie najwyższego możliwego poziomu obsługi klienta w branży bieżnikowania.
(kk)
źródło: Marangoni