2017-07-24

Akademia menedżera z IC

 

W Grupie Filialnej Bielsko trwa cykl szkoleń „Akademia Menedżera”, zapoczątkowany we wrześniu przez Inter Cars we współpracy z DEA Trening. Przez kilka kolejnych miesięcy uczestnicy szkolenia zdobywali wiedzę, jak dbać o wizerunek firmy czy skutecznie zarządzać zespołem pracowników. Ćwiczyli także profesjonalną obsługę klienta oraz techniki sprzedaży usług i części samochodowych.

Kolejna odsłona akademii to projekt warsztat. Po cyklu spotkań i treningów, na których omawiany był szereg kompetencji - czas na wizyty w terenie. Mirosław Kot - trener DEA wraz z przedstawicielami Inter Cars gości w warsztatach, by sprawdzić, czy szkolenia i zdobyte na nich wiedza i doświadczenie mają zastosowanie w praktyce.

Jednym z pierwszych warsztatów który odwiedzili przedstawiciele Inter Cars wraz z DEA trening to serwis Piotra Blachury z Bielska-Białej, który brał udział w całym cyklu szkoleń Akademia Menedżera.

- W naszym warsztacie zostały wdrożone kompetencje związane z obsługą klienta - powiedział P. Blachura. - Staramy się je realizować na najwyższym poziomie. Ja osobiście zdobyłem dużo wiedzy pomocnej w zarządzaniu serwisem. Staram się cały czas podnosić swoje kompetencje.

Do Akademii Menedżera może dołączyć każdy z klientów w dowolnym momencie. Specjaliści z DEA trening oraz Inter Cars przyjadą oraz spędzą dzień na warsztacie, aby ocenić skuteczność pracy. Następnie doradzą i podpowiedzą, co można poprawić, wdrożyć lub zmienić, tak by zwiększyć efektywność oraz obroty

Źródło i fot. Inter Cars

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń