W ciągu zaledwie trzech i pół roku od decyzji o inwestycjach w markę Firestone, firma wypuszcza na rynek zupełnie nową oponę Roadhawk. To już szósta opona wprowadzona do sprzedaży w tym czasie. Zgodnie z obietnicą rewitalizacja amerykańskiej marki to nie tylko rozwój produktów, ale również jej aktywacja na rynku europejskim.
Dłuższa żywotność i lepsza przyczepność
Po szczegółowym badaniu rynku stało się jasne, że kierowcy chcą opony charakteryzującej się długą żywotnością. Potrzebują oni opon turystycznych, na których można polegać i z którymi będą się czuć bezpiecznie, wyruszając w długie trasy, ale także wygodnie poruszając się w warunkach miejskich korków.
Opona Firestone Roadhawk została skonstruowana tak, by zapewnić dłuższą żywotność. Niezależne testy jednej z największych firm certyfikacyjnych na świecie, TÜV SÜD, wykazały, że przewyższa ona swoich konkurentów w warunkach jazdy na mokrej nawierzchni nawet z przebiegiem 20 tys. km.
Z unikalnym wzorem bieżnika i specjalnie opracowaną mieszanką gumy opona otrzymała najwyższą ocenę „A” w kategorii przyczepności na europejskiej etykiecie.
Skuteczne hamowanie na suchej nawierzchni
Niezależne testy TÜV SÜD potwierdziły, że opona Roadhawk uzyskuje również najwyższe osiągi w klasie skuteczności hamowania na suchej nawierzchni - z odcinkami hamowania do 3 metrów krótszymi niż opony konkurencji. Lekka osnowa ogumienia pozwala na uzyskanie niskich oporów toczenia, co z kolei redukuje zużycie paliwa.
(ik)
Źródło i fot. Bridgestone