2017-05-22

Odświeżona marka Bandag

 

W tym roku Bandag obchodzi 60-lecie swojego istnienia - o czym informowaliśmy już w kwietniu. W związku z tym jubileuszem marka postanowiła odświeżyć swój wizerunek i uruchomić nową kampanię.

Bandag istnieje na rynku od 60 lat, a od 10 należy do koncernu Bridgestone. Marka skupia się na badaniach, rozwoju i produkcji opon bieżnikowych klasy premium. Przy okazji rocznicy ogłoszono rewitalizację logo oraz wprowadzenie na rynek usługi „Built for Better”. Będzie to platforma ogólnoświatowa, która zoptymalizuje rozwiązania biznesowe dla klientów flotowych każdej wielkości.

Bandag w 1957 r. jako pierwsza wprowadziła na rynek metodę bieżnikowania opon w samochodach ciężarowych. Dzisiaj firma jest liderem rynku. Bandag pomaga flotom zmaksymalizować efektywność kosztową na coraz bardziej wymagającym rynku.

(ik)

Źródło i graf. Bridgestone

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń