2017-02-23

Mitas dla rolników

 

Mitas, członek grupy Trelleborg, rozpoczyna nową kampanię informacyjną. Podkreśla w niej, jak ważne jest wysokiej jakości i niezawodne wyposażenie, które pomoże rolnikom pracować bez względu na zmieniającą się pogodę i dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się rolnictwa.

Kampania pokazuje, że rolnicy muszą radzić sobie w pracy z odmiennymi maszynami rolniczymi, z różnym wyposażeniem w zmieniającym się terenie, zarówno w czasie deszczowej, wietrznej czy suchej pogody, jak i na śniegu. Odpowiednio dobrane opony mogą pomóc im odnieść sukces, a także zwiększyć ogólną efektywność pracy. Mitas zainauguruje kampanię na swoim stoisku C 060 w hali numer 7 na targach SIMA w Paryżu, które odbędą się od 26 lutego do 2 marca.

- Niezależnie od jakości gleby, aktualnej pogody czy różnorodności terenu, rolnicy muszą pracować - zasiać, zaorać ziemię czy zebrać zbiory - powiedział Lorenzo Ciferri, dyrektor marketingowy Trelleborg ds. Opon Leśnych i Rolniczych. - Czy to w czasie gorącego lata, przy pierwszych przymrozkach, na błotnistej glebie czy w czasie jazdy po jezdni, opony Mitas pracują niezawodnie i efektywnie. Mitas oferuje jakość i wytrzymałość, a rolnicy mogą na produkty firmy polegać.

Przedstawiciel firmy dodał, że postęp techniczny i nowe trendy w rolnictwie przynoszą rolnikom dużo korzyści, ale stawiają też większe wymagania dotyczące wyboru odpowiedniego ogumienia do konkretnego zadania. Dlatego główne motto kampanii to „Niezawodne opony do zmieniającego się świata”.

Firma działa na rynku od 1932 r., dzięki czemu ma bogate know-how oraz doświadczenie. Stara się tworzyć ogumienie, które spełni oczekiwania rolników - od silnych opon do traktorów, przez potężne opony do kombajnów i oszczędne opony flotacyjne, aż po opony do opryskiwaczy, traktorów do służb komunalnych i ładowaczy rolniczych. Zapewniają one optymalny ślady, trakcję i komfort jazdy.

Kampanię „Niezawodne opony do zmieniającego się świata“ przygotował praski oddział agencji Leo Burnett. Mitas będzie ją wykorzystywać przede wszystkim w prasie on-line z uwzględnieniem PR i mediów społecznościowych.

(ik)

Źródło i fot. Mitas

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń