2017-02-17

Dobre wyniki Heuvera

 

Dla hurtowni opon Heuver rok 2016 był wyjątkowy, a do jego najważniejszych punktów należało m. in. 50-lecie istnienia firmy. Mimo trudnego rynku i ogromnej presji cenowej  obroty firmy wzrosły średnio o 5 proc. w porównaniu z rokiem 2015. Heuver inwestował w pracowników, rozwiązania cyfrowe i swój magazyn, tak aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

- Jubileusz 50-lecia firmy był dla nas najważniejszym wydarzeniem w 2016 r. - powiedział Bertus Heuver, dyrektor hurtowni opon Heuver. - Hucznie świętowaliśmy go z pracownikami, a z klientami wspominaliśmy udane targi Reifen w Essen. W ubiegłym roku wprowadziliśmy także comiesięczne akcje promocyjne. Ich popularność sprawiła, że powtórzymy to w 2017 r.

Zwiększanie obecności w internecie

W 2016 r. wiele uwagi poświęcono osobistemu kontaktowi z klientem i możliwości wygodnego składania zamówień przez internet, nie zapominając przy tym o stałych punktach - szerokiej ofercie, zapasach i zaopatrzeniu. Firma udoskonaliła m.in. funkcje szukania i filtrowania online oraz wprowadziła nowe wersje językowe strony. Dzięki temu wysokość obrotów uzyskanych przez internet wzrosła o 10 proc., a liczba użytkowników o 30 proc. W tym roku firma nadal zamierza rozwijać swoją obecność online.

Spektakularny wzrost

Mimo, że ubiegły rok charakteryzował się ostrą konkurencją cenową na rynku firma odnotowała wzrost sprzedaży opon ciężarowych o 30 proc. - Ten ogromny skok był możliwy dzięki doskonałym wyborom przy zakupach i cenach na poziomie rynkowym - powiedział Bertus Heuver. - Także Aeolus intensywnie rozwijał się w 2016 roku. Liczba zapytań i zwiększona wielkość sprzedaży pokazują, że Aeolus znajduje się na liście pożądanych marek u wielu klientów i użytkowników. Będziemy dążyć do dalszego zwiększenia popytu. Nasza relacja z producentem jest bardzo stabilna i opiera się na wzajemnym szacunku. Aeolus wiele inwestuje w jakość swoich produktów, czego najlepszym dowodem jest nowa seria NEO. Ambicje tej firmy dorównują ambicjom Heuver, a Aeolus dąży do tego, by stać się jednym z pięciu największych producentów opon na świecie.

Przedstawiciel firmy wyjaśnił, że wzrost sprzedaży wpłynął na zwiększenie powierzchni magazynowej. Hurtownia zyskała dodatkowa przestrzeń, dzięki dobudowaniu jednego piętra.

Ubiegły rok był dobry dla marek importowanych przez hurtownię Heuver, postrzeganych przez klientów jako przydatne rozszerzenie oferty. Przykładem może być Barkley, marka, która została pozytywnie przyjęta w wielu krajach europejskich. Już teraz ma ona silną pozycję w segmencie opon rolniczych.

(ik)

Źródło i fot. Heuver

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń