Z ostatniej chwili: Nowości od General Tire        Terenowym Goodyearem po Peru          Spada poziom optymizmu        Uwaga na aquaplaning!        Odblaskowa odzież        Zero wypadków        Demo Car Tour 2017 w Toruniu        Pajs(a)onująca zima Bridgestone'a        Fleet Market 2017        Zimowa Fulda do SUVa        Sportowa zimówka od Conti        COP: dobre wyniki i prognozy        Camso Polska od 20 lat        Dwie fabryki Toyo        Nowości od General Tire        Terenowym Goodyearem po Peru        Spada poziom optymizmu        Uwaga na aquaplaning!        Odblaskowa odzież        Zero wypadków        Demo Car Tour 2017 w Toruniu       Pajs(a)onująca zima Bridgestone'a       Fleet Market 2017         Zimowa Fulda do SUVa        Sportowa zimówka od Conti        COP: dobre wyniki i prognozy        Camso Polska od 20 lat        Dwie fabryki Toyo        Nowości od General Tire        Terenowym Goodyearem po Peru        Spada poziom optymizmu        Uwaga na aquaplaning!        Odblaskowa odzież        Zero wypadków        Demo Car Tour 2017 w Toruniu       Pajs(a)onująca zima Bridgestone'a       Fleet Market 2017        Zimowa Fulda do SUVa        Sportowa zimówka od Conti        COP: dobre wyniki i prognozy        Camso Polska od 20 lat        Dwie fabryki Toyo         
2017-02-15

Opony Goodyeara do Porsche

 

Nowe opony Eagle F1 Asymmetric 3 klasy Ultra-High Performance (UHP) zostały wybrane na wyposażenie fabryczne nowego Porsche Panamera. Ogumienie amerykańskiego koncernu będzie montowane na osi przedniej w rozmiarze 265/45ZR19 (105Y) XL i w rozmiarze 295/40ZR19 (108Y) XL na osi tylnej.

Aby spełnić wymagania producenta samochodów, Goodyear opracował oponę o najwyższych parametrach prowadzenia, mając przy tym na uwadze niskie opory toczenia. Opony będą nosić oznaczenie ‘N0’, wskazujące, że zostały zatwierdzone przez Porsche jako wyposażenie fabryczne pojazdów produkowanych przez tę markę.

W modelu Eagle F1 Asymmetric 3 zastosowano nową mieszankę, która zapewnia zwiększoną przyczepność podczas hamowania i trakcję na suchych i mokrych nawierzchniach. Wzmocniona konstrukcja zwiększa precyzję kierowania i trwałość opony dzięki mocniejszej i lżejszej konstrukcji, a także lepszych właściwościach trakcyjnych, zachowaniu podczas pokonywania zakrętów, charakterystyki zużycia bieżnika i efektywności paliwowej.

(ik)

Źródło i fot. Goodyear

drukuj  
Komentarze użytkowników (0)
Brak komentarzy. Bądź pierwszy - dodaj swój komentarz
Musisz być zalogowany aby dodać swój komentarz

Ogłoszenia

Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2017 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń