Od początku 2017 roku w asortymencie firmy Inter Cars dostępne są dwa nowe modele podnośników Evert. Pierwszy z nich to 2-kolumnowa elektrohydrauliczna jednostka o udźwigu 3.5 tony. Drugi to 4-kolumnowa jednostka o napędzie elektrohydraulicznym przystosowana do badania geometrii układu jezdnego pojazdów.
Podnośnik 2-kolumnowy Evert posiada cechy charakterystyczne dla klasycznej konstrukcji tego typu, jednak został doposażony o nowoczesne rozwiązania znane u swoich droższych konkurentów. Pierwszym w nich jest modułowa konstrukcja. W wersji podstawowej kolumny są ze sobą połączone dołem pod płytą najazdową. Za dopłatą klient w dowolnym momencie może zdecydować się na zastosowanie „górnego połączenia” kolumn, dzięki czemu zyska pomiędzy nimi wolną przestrzeń przejazdową. W tym celu należy odpłatnie doposażyć podnośnik.
Drugą nowością jest automatyczny system zapadkowy APS, dzięki któremu nie ma konieczności podniesienia pojazdu celem zwolnienia blokad podnośnika. Jest to nowoczesne rozwiązanie stosowane dotychczas przez europejskich producentów.
Dane technicznych podnośnika:
Natomiast 4-kolumnowy podnośnik o napędzie elektrohydraulicznym jest w pełni skonfigurowany do badania geometrii układu jezdnego pojazdów. W standardowym wyposażeniu posiada, płyty rozprężne, obrotnice oraz dodatkowy podnośnik nożycowy, podprogowy o udźwigu 4000 kg umieszczony w platformach najazdowych. Urządzenie występuje w wersjach z różnymi długościami najazdów.
Dane technicznych podnośnika:
(ik)
Źródło i fot. Inter Cars