Koncern Goodyear Tire & Rubber Company wprowadził na rynek nową, transeuropejską usługę Goodyear Proactive Solutions. Jej istotną cechą jest możliwość zarządzania, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań telemetrycznych oraz analitycznych, działaniami realizowanymi przez pojedyncze pojazdy wchodzące w skład floty.
Zaawansowane algorytmy komputerowe, dane pochodzące z usług oferowanych przez Goodyeara dla operatorów flot oraz dokładny system raportowania umożliwia nowemu rozwiązaniu precyzyjnie zidentyfikować oraz rozwiązać kwestie związane z ogumieniem oraz bezpieczeństwem jeszcze przed ich wystąpieniem.
Usługa umożliwia operatorom flot monitorowanie w czasie rzeczywistym ich pojazdów oraz zamontowanych w nich opon. W rezultacie zyskują oni przewagę konkurencyjną, która w bezpośredni sposób przekłada się na wzrost zysków oraz większą elastyczność w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym.
Według testów, które Goodyear realizował przy współpracy ze swoimi partnerami przez ostatnie dwa lata, nowoczesne systemy do zarządzania flotami umożliwiły m.in.:
Nowa usługa jest dostępna w dwóch wariantach zapewniających efektywną, bezpieczną oraz zrównoważoną mobilność:
Goodyear Proactive Solutions jest już dostępny w Polsce, Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Dalsze rozszerzanie listy krajów objętych nową usługę planowane jest w 2017 r.
(ik)
Źródło i fot. Goodyear