Sieć warsztatów O.K. Serwis rozpoczęła kolejny etap kampanii sprzedażowo-wizerunkowej skierowanej do kierowców samochodów. Akcja realizowana jest za pośrednictwem mediów tradycyjnych i kanałów internetowych. Kampanię rozpoczęto 15 października i potrwa ona do 31 grudnia 2016 r.
Celem kampanii sprzedażowej jest promocja sieci oraz produktów partnerów. W całym okresie trwania akcji klienci warsztatów zrzeszonych pod wspólnym szyldem O.K. Serwis mogą skorzystać z 10 proc. rabatu na produkty marek Castrol, Phillips, SKF, LUK, INA, FAG oraz Denso zakupionych i montowanych w dowolnym warsztacie tej sieci. Kampania ma na celu promowanie marki O.K. Serwis przez spoty oraz banery reklamowe.
Podobnie jak w poprzednich etapach, kampania realizowana jest za pomocą prasy branżowej i aplikacji Yanosik. Dodatkowo w tym etapie pojawią się spoty telewizyjne, emitowane na antenie TVN Turbo, Canal+ Sport, Canal + Sport 2, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, nSport+, National Geographic Channel, Adventure, Planete+, TVN Fabuła oraz TVN24 Biznes i Świat.
Informacje o promocji sprzedażowej znajdują się również na stronie www.okserwis.pl oraz na Facebooku - https://www.facebook.com/okserwis/. Partnerami akcji są firmy Castrol, Philips, SKF, Schaeffler (z markami LUK, INA, FAG) oraz Denso.
(ik)
Źródło i graf. Inter-Team