2016-09-23

Master Mechanik wyróżniony

 

Inter Cars otrzymał wyróżnienie w konkursie Employer Branding Stars. W kategorii najlepsze działania digital doceniono program Master Mechanik.

Była to już siódma edycja Employer Branding Stars, konkursu organizowanego przez Employer Branding Institute. Jego celem jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy.

W konkursie uczestniczyły firmy, realizujące najlepsze kampanie employer branding, w tym z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Oceniało je jury tworzone przez ekspertów branży HR, komunikacji wewnętrznej, PR, mediów, employer branding, reklamy, marketingu i social mediów.

Nagrody przyznano w dziwięciu kategoriach: najlepsza kampania employer branding (budżet powyżej 100 tys. zł i budżet poniżej 100 tys. zł),  najlepsze wewnętrzne działania employer branding, najlepszy pomysł kreatywny, najlepsza strona kariery, najlepsze video, najlepsze materiały rekrutacyjne, najlepsze wykorzystanie social media, najlepsze działania offline i najlepsze działania digital.

Właśnie w tej ostatniej kategorii wyróżnienie otrzymał Inter Cars. Jury doceniło realizowany przez spółkę program Master Mechanik. Ocenie poddano innowacyjność i oryginalność działań, dopasowanie do grupy odbiorców, integralność z ofertą pracodawcy oraz uzyskane efekty. Wyróżnienia wręczono 14 września podczas gali EBstars.  

Master Mechanik to program skierowany do właścicieli warsztatów samochodowych oraz mechaników. Jego celem jest rozwój wiedzy pracowników, a w efekcie podnoszenie jakości usług świadczonych przez serwis. Tegoroczna edycja realizowana jest za pomocą specjalnie przygotowanego programu online, opartego na mechanizmach gier przygodowych. Uczestnicy biorą udział w wirtualnej podroży amerykańską Route 66, w trakcie której rozwiązują różnego rodzaju zadania i testy.

(ik)

Źródło i fot. Inter Cars

drukuj  
Ogłoszenia
Brak ogłoszeń do wyświetlenia.
Zamów ogłoszenie

© Copyright 2024 Przegląd Oponiarski

Projektowanie stron Toruń